Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Financial regulation of social development in Ukraine
    (ТОВ "Фінтехальянс", 2021) Nasibova, Olha V.; Lyashko, D. Yu.; Chemchykalenko, R. A.; Shelest, O. A.; Diachenko, K. S.
    Розглянуто регулювання державних фінансів, які впливають на розвиток країни та орієнтовані на підтримку населення країни. Наголошено, що для реалізації соціальної функції держави метою доходів і видатків державного бюджету є створення та побудова державних коштів, що забезпечують основні параметри життя особистості та суспільства. Визначено, що соціальна мета трансфертів із державного бюджету до місцевих бюджеті полягає в забезпеченні цілісності національного суспільства, соціальній гармонії та стабільності в суспільстві шляхом розподілу державних фінансових потоків і суспільних благ між регіонами країни задля сприяння сталому соціально-економічному та культурному розвитку окремих регіонів і країн загалом. Акцентується увага на основних особливостях фінансового забезпечення державних соціальних програм: фінансова підтримка реалізується відповідно до ухвалених нормативних актів, а це свідчить про те, що процеси створення і спрямування фінансових ресурсів для реалізації державних соціальних програм контролюються державними органами і громадянським суспільством. Це кошти суб’єктів господарювання, домогосподарств, іноземних держав (прямо чи опосередковано), кошти міжнародних організацій і фондів, кошти державного і місцевих бюджетів. Фінансова підтримка соціальних програм — це виділення певної суми коштів на виконання завдань, пов’язаних із цим процесом, визначених у соціальній і фіскальній політиці держави. Окреслено, що фінансова підтримка є одним із факторів, які впливають на якість життя шляхом розвитку конкретного соціального об’єкта. Узагальнено, що функціональна сукупність окремих елементів і процесів соціальної реальності створює систему суспільного відтворення. В окремому господарстві відтворення відбувається у формі безперервного циклу, адекватного доходу чи капіталу, для забезпечення життя та господарської діяльності окремої особи. Водночас певні параметри відтворення не тільки реалізуються безпосередніми учасниками процесу, а й навмисно встановлюються і коригуються ними. Визначено, що основним джерелом фінансових ресурсів у сфері соціального захисту населення є ВВП у процесі розподілу і перерозподілу, які можна поділити на три основні групи: централізовані державні фонди, державні децентралізовані фонди, приватні соціальні фонди.