Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Документ
    Indicators of value-oriented management of machine-building enterprises on the basis of controlling
    (Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського", 2021) Druhova, Elena; Klepikova, Svitlana
    The content of controlling systems, focused on the production activities of the enterprise. The effiency criteria used in the systems of controlling are analyzed. Comparison of informativeness of indicators of fiancial results and the indicator of eco nomic value added is investigated. The article considers the essence of the concept of cost-oriented management, highlighting its positive and negative sides, identifis the main components of the cost-oriented approach. The mechanism of enterprise value management based on the conceptual approach and its constituent elements are considered. Controlling is just such a system, which integrates the tools of information and analytical and methodological support of modern management, as well as forming a fundamentally new approach to managerial decision-making and progressive management philosophy. The need to study the value-oriented concept of controlling and its application in enterprises of various types of economic activity is associated with the need for transparent and effctive management and tools to assess the impact of management decisions on the factors that generate business value by the management.
  • Ескіз
    Публікація
    Economic evaluation of digital marketing management at the enterprise
    (ПП "Технологічний Центр", 2022) Tataryntseva (Kurbatova), Yu. L.; Pushkar, Oleksandr; Druhova, Olena; Osypova, Svitlana; Makarenko, Anastasiya B.; Mordovtsev, Oleksandr
    The meaning of the “digital marketing management” concept that takes into account the role of customer impressions and emotional response as prerequisites for activating targeted actions is clarified. It is proved in the paper that one of the most important criteria of digital marketing management effectiveness is the formation of user impressions. The issues of digital marketing management evaluation are generalized. It was found that modern methods of economic evaluation do not take into account the emotional component of content perception. It is proposed to introduce qualitative evaluation of impressions along with quantitative methods of digital marketing management. Digital marketing formats are systematized according to the ability to track customer feedback after interacting with a particular format. It was found that the most popular formats of digital marketing in 2021 were those that take feedback into account. In particular, companies spend their budgets for SMM – 75 %, banner advertising – 71 %, and for sharing they mostly choose social networks: Facebook – 88 %, Instagram – 78 %, Google – 75 % and YouTube – 71 %. Methodical recommendations to substantiate the economic evaluation of digital marketing management are proposed. Based on the concept of impression economy, the method of assessing the impressions of users by reviewing their reactions on social networks is analyzed. SWOT analysis of user impressions is made, and it is proposed to choose digital content, which is more emotional. The proposed methodological recommendations reflect the results of the effectiveness of digital marketing management both in quantitative (assessment of absolute and relative indicators) and qualitative forms (assessment of impressions).
  • Ескіз
    Документ
    Антикризове управління на підприємстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Волченко, Анна Сергіївна; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Другова, Олена Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Класифікація інструментарію стратегічного контролінгового управління підприємством
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Міщенко, Володимир Акимович; Другова, Олена Сергіївна; Домніна, Ірина Ігорівна
    У статті наведено основні теоретичні аспекти стратегічного контролінгового менеджменту. Охарактеризовано інструменти стратегічного контролінгу та згруповано за фазами циклу. Контролінг сьогодні є найбільш важливим фактором реалізації значних потенціальних можливостей, які він відкриває перед управлінцями і відповідними фахівцями. Доказано взаємозв’язок між антикризовим управлінням і контролінгом. Запропоновано ієрархічний підхід до формування інструментарію стратегічного контролінгу, який базується перш за все на забезпеченні відповідною інформацією менеджерів різного рівня. Найбільша частина контролінгового інструментарію застосовується на етапі планування. Слід відмітити, що фази циклу використання системи контролінгу на підприємстві між собою взаємопов’язані і логічно виходять одна з одної. За відсутності якісного функціонування хоча б однієї фази циклу досягнення високого рівня контролінгу є неможливим. Обгрунтовано систематизацію стратегічного інструментарію контролінгу за ієрархічною ознакою,яка має під собою підґрунтя деталізації ситуації з урахуванням «слабких» і «вузьких» місць. Вирішено питання впровадження контролінгу на підприємствах з застосуванням збалансованої системи показників. Збалансована система показників спрямована на: усунення домінування фінансових управлінських показників на підприємстві; доповнення системи внутрішньої звітності; поліпшення системи зовнішньої звітності; спрощення процесу планування; поліпшення процесу узгодження цілей. Після визначення набору індикаторів по блокам збалансованої системи показників необхідно визначити їхні цільові значення, сформувати заходи для їхнього досягнення, а також визначити необхідні бюджети й установити терміни досягнення цільових значень. Стратегічне контролінгове управління потребує також визначення ринкових показників оцінки діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Переваги та недоліки розширення міжнародного бізнесу
    (ФОП Вишемирський В. С., 2021) Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна; Другова, Олена Сергіївна; Заіченко, І. М.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Міжнародні стандарти фінансової звітності"
    (ФОП Заночкин Д. Л., 2021) Геворкян, Артем Юрійович; Другова, Олена Сергіївна; Клепікова, Світлана Володимирівна; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародні стандарти фінансової звітності
    (2021) Геворкян, Артем Юрійович; Другова, Олена Сергіївна; Клепікова, Світлана Володимирівна; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
    На теперешній час кожен господарюючий суб‘єкт, здійснюючи свою діяльність, має на меті отримати максимальний прибуток при мінімальних витратах. Тому будь-який підприємець повинен вміло використовувати дані фінансової звітності, оскільки на їх основі можна ретельно розглянути й оцінити фінансовий стан підприємства та прийняти виважені управлінські рішення. Фінансова звітність також є необхідною для зовнішніх і внутрішніх користувачів, оскільки, забезпечує їх повною, правдивою та неупередженою інформацією про господарюючий суб‘єкт. Метою текста лекцій є формування теоретичних знань і практичних навичок складання фінансової звітності суб’єктів господарювання за міжнародними стандартами.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до кваліфікаційної роботи бакалавра
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Клепікова, Світлана Володимирівна; Другова, Олена Сергіївна; Геворкян, Артем Юрійович
    Випускна дипломна бакалаврська робота є завершальним етапом навчального процесу чотирирічної підготовки для студентів спеціальності 073 "Менеджмент". Виконання її є узагальнюючим процесом, який дає змогу майбутньому бакалавру з менеджменту поєднати набуті теоретичні знання з практичними навичками й продемонструвати власні думки та наукові переконання. Метою дипломної роботи є демонстрація студентом теоретичних знань з менеджменту, маркетингу, організації і планування виробництва, з економіки і економічного аналізу, статистики, фінансів, контролінгу, зовнішньо-економічної діяльності тощо, формування у студентів практичних навичок роботи з економічною літературою та економічною інформацією, проведення економічного аналізу діяльності підприємства, підготовки та розробки кваліфікованих рекомендацій з покращення діяльності підприємства та його менеджменту.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до кваліфікаційної роботи бакалавра
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Міщенко, Володимир Акимович; Клепікова, Світлана Володимирівна; Другова, Олена Сергіївна; Кочетова, Тетяна Іванівна
    Випускна дипломна бакалаврська робота є завершальним етапом навчального процесу чотирирічної підготовки для студентів спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування". При виконанні бакалаврської роботи студент повинен продемонструвати готовність до безпосередньої роботи у фінансових підрозділах підприємств (організацій, фірм) реального сектору економіки, банках, фінансових установах, страхових компаніях тощо або до подальшої спеціалізації в області науково-економічних досліджень та здобуття кваліфікації магістра. Успішне виконання студентом кваліфікаційної роботи значною мірою залежить від того, наскільки він чітко уявляє собі основні вимоги щодо змісту, структури, обсягу, форми викладення матеріалу та оформлення роботи. Методичні вказівки мають на меті надати допомогу студентам під час виконання бакалаврських робіт. Вони формулюють єдині вимоги до вибору теми, послідовності етапів виконання, змісту окремих розділів, оформлення роботи, визначають порядок захисту і критерії її оцінювання.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з курсу "Управління проектами"
    (ФОП Заночкин Д. Л., 2018) Другова, Олена Сергіївна; Клепікова, Світлана Володимирівна; Геворкян, Артем Юрійович; Назарова, Тетяна Юріївна
    Серед передумов, що сприятимуть зростанню національної економіки, важливу роль відіграє формування у нової генерації керівників знань і вмінь використання сучасного проектного підходу до вирішення завдань розвитку процесів управління на різних рівнях, орієнтації цих процесів на досягнення кінцевих результатів з мінімальними витратами часу та коштів і засвоєння методології управління проектами як нового прогресивного інструментарію сфери управління. Вивчення даної дисципліни базується на концепціях і поняттях теорії управління, фінансового менеджменту, стратегічного управління, маркетингу, управління персоналом, макро-та мікроекономікою і спрямоване на формування сучасного фахівця. "Управління проектами" тісно пов’язана з іншими дисциплінами навчального плану, такими як "Менеджмент", "Фінансовий менеджмент", "Економіка підприємства", "Стратегічне управління", "Організація виробництва", "Управління ризиками" тощо. Мета навчальної дисципліни –формування у майбутніх фахівців належних практичних вмінь і навичок застосування універсального інструментарію розробки та реалізації проектів з метою досягнення ефективного існування та розвитку підприємства.