Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка економічного потенціалу з урахуванням особливостей сучасного менеджменту підприємства
    (CPN Publishing Group, 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Другова, Олена Сергіївна; Дараган, Антон Володимирович
    Розглянуто особливості сучасного управління. Наголошено на необхідність ураховувати їх при формуванні й оцінюванні економічного потенціалу підприємства. Запропоновано визначати ефективність управління цим процесом за допомогою універсального показника економічної доданої вартості.
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність прискорення впровадження нових інноваційно-організаційно-управлінських технологій на підприємствах
    (Perfect Publishing, 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Другова, Олена Сергіївна
    Відмічено велику силу інертності в управлінському мисленні, подолання якої потребує певного часу й титанічних зусиль. Сьогоднішня ситуація зумовлює необхідність менеджерської оперативності й зміщення управлінських акцентів, а саме перехід до постійного антикризового менеджменту, всеохоплюючого контроллінгу, обов’язкової й масштабної інноваційності, вартісної оцінки результативності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка ефективності управління економічним потенціалом підприємства з використанням економічної доданої вартості
    (Perfect Publishing, 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Другова, Олена Сергіївна; Дараган, Антон Володимирович
    Розглянуто аспекти еволюції оцінки вартості компанії. Відмічено необхідність ураховувати сучасні фактори при оцінці вартості підприємства і його економічного потенціалу Визначена роль економічної добавленої вартості в цьому процесі. Запропоновано оцінювати ефективність управління цим показником на рівні оперативного й фінансового менеджменту.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості сучасної концепції поведінкового контроллінгу
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Другова, Олена Сергіївна; Дараган, Антон Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Фінансові аспекти формування і оцінки результативності управління прибутком
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Кісельов, Артем Дмитрович
  • Ескіз
    Документ
    Діагностування фінансового стану й вірогідності банкрутства підприємства
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Іващенко, Павло Ігорович
    Проведено аналіз зарубіжних моделей діагностування імовірності банкрутства підприємств. Описані переваги й недоліки використання таких моделей. Акцентовано увагу на переваги моделей Терещенко О. О. і Матвійчука В. і необхідність використання їх в практичній діяльності національних підприємств. Пропонується модель оцінки й прогнозування банкрутства на базі вибору окремих фінансових індикаторів.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасна організація контроллінгу на підприємствах харчової промисловості
    (BoScience Publisher, 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Другова, Олена Сергіївна
    Відмічено сучасні постулати менеджменту й першочергові питання щодо можливого впровадження контроллінгу. Описано переваги й недоліки організації самостійної служби контроллінгу на підприємстві. Представлено можливі варіанти організаційного закріплення функцій контроллінгу й недоліки відмови від створення такої служби. Розглянуті можливі етапи впровадження системи контроллінгу. Описано особливості формування стандартних витрат і бюджетування в умовах кризовості й невизначеності підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Modern innovative concept of controlling anti-crisis cost-oriented management of the enterprise
    (Primedia eLaunch, 2022) Mishchenko, V. A.; Drugova, O. S.; Shapran, E.
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність зміни погляду на контент сучасного менеджменту на підприємстві
    (Perfect Publishing, 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Другова, Олена Сергіївна
    Розглянуто окремі аспекти еволюції антикризового управління і контроллінгу. Відмічено особливості функціонування підприємств в нинішніх умовах невизначеності й кризових явищ. Описана двоїста роль контроллінгу й значимість вартісно-орієнтованого управління. Запропоновано здійснювати перехід від класичного до контроллінгового антикризового вартісно-орієнтованого менеджменту.
  • Ескіз
    Документ
    Можливості й завдання контролінгу поведінки у вартісно-орієнтованому менеджменті підприємства
    (CPN Publishing Group, 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Другова, Олена Сергіївна; Дараган, Антон Володимирович
    В статті наголошується, що сучасний менеджмент підприємства повинен бути антикризовим, вартісно-орієнтованим, контроллінговим і інноваційним. Колективу необхідно усвідомити необхідність працювати у контроллінговому середовищі. Контролллінг в такій ситуації виконує інформаційну і поведінкову ролі. Одночасно поведінковий контроллінг вирішує проблеми внутрішніх конфліктів, задовольняє інтереси усіх учасників виготовлення й реалізації продукції, створюючи тим самим можливості для послідовного переходу до формування корпоративних цінностей і застосування моделі якості менеджменту.