Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 23
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні тренди розвитку інвестиційно-інноваційної діяльності підприємств за умов військового часу
    (Волиньполіграф, 2022) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Назарова, Тетяна Юріївна; Кочетова, Тетяна Іванівна
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний менеджмент в епоху цифрового маркетингу вражень
    (Одеський національний економічний університет, 2023) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович
  • Ескіз
    Документ
    FinTech iнновацiї у банкiвському та страховому бiзнесi в умовах глобалізації світової економіки
    (Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2023) Пушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пономаренко, А. В.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток ринку сучасних фінансових продуктів та послуг на основі Інтернет технологій
    (Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2023) Пушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Артюхова, А. М.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології навчання в сучасних умовах
    (Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2023) Бившева, Тамара Федорівна; Погода, Олена Василівна; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Гейміфікація в дистанційному навчанні
    (2022) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Бившева, Тамара Федорівна; Погода, Олена Василівна; Пушкар, Олександр Іванович
  • Ескіз
    Публікація
    The role of a leader in the processes of social responsibility of business and management of the company's financial activities
    (Український державний хіміко-технологічний університет, 2023) Tataryntseva (Kurbatova), Yu. L.; Pushkar, Oleksandr I.; Nazarova, Tetiana Yu.; Osypova, Svitlana K.; Kochetova, T. I.
    The article is devoted to the justification of the role of the leader in the process of functioning of the enterprise and the influence of his initiatives on the development of social responsibility of business. In the conditions of the growth of socio-economic changes, the role of leadership in the processes of social responsibility of business and management of financial activities of the company acquires significant importance, the use of the potential of leadership influence is especially relevant. The purpose of the article is to substantiate the influence of leadership behavior on the processes of social responsibility of business and financial results of the company. The significance of the influence of the head of the enterprise as a leader in the processes of socially responsible business has been proven. A socially responsible business should involve all members of the work team, but the vector of movement is still set by the leader. It was determined that the problem preservation financial stability at the same time use commercial methods for active development social impact creates unique challenges for leadership and management. The three key roles of a socially responsible business leader are justified: leadership in society, strategic management of the organization, and personal leadership. Each one with three roles brings unique challenges and considerations for a leader socially responsible business. The roles should not be considered separately, but as a whole. The ideal socially responsible business leader must combine practices and personal qualities that optimally match each role. It has been proven that a modern socially responsible business leader must acquire different leadership styles, in accordance with various socially responsible business initiatives. Rigid and flexible aspects of social initiatives are highlighted. The scientific novelty of the work consists in the development of recommendations regarding the choice of leadership styles, in accordance with various aspects of socially responsible business (rigid and flexible) and social initiatives. It is proposed to consider the correspondence of leadership styles to socially responsible business initiatives. Among the leadership styles, the following are distinguished: authoritarian, democratic, sociable, visionary, leading leader, coach leader, servant leader. The development of leadership skills is useful not only for managers and leaders, but also for everyone who has to work in a team to achieve the goal and implement socially responsible business initiatives.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні продукти фінансового ринку в умовах цифрової економіки
    (Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2022) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Назарова, Тетяна Юріївна; Осипова, Світлана Костянтинівна
    Метою статті є узагальнення сучасних інноваційних продуктів фінансового ринку та обґрунтування доцільності їх впровадження в умовах цифрової економіки.Для вирішення досліджуваної наукової проблеми використані метод синтезу, аналізу, структурний метод та метод абстрактно-логічного узагальнення.Результати дослідження. В роботі узагальнені інноваційні продукти фінтех ринку України. Обґрунтовано доцільність їх впровадження в умовах цифрової економіки. Виявлено, що на ринку фінтеху України більшість компаній за ступенем розвитку перебувають на стадії початку продажів або масштабування бізнесу й лише кожна п’ята є зрілою; бракує акселераторів, які допомагали б розвиватися компаніям на ранніх стадіях. Доведені основні переваги використання фінтеху в сучасних умовах розвитку економіки України. Фінтех компанії мають унікальні можливості, щоб допомогти оцифрувати ланцюги поставок, увімкнути мобільні грошові агенти і підключити покупців через ринкові майданчики до розрахунку з компаніями; допомогти впровадити фінансові послуги в цифрові платформи та запропонувати портативні переваги, щоб краще розширити можливості цього зростаючого сегменту працівників/постачальників, оскільки електронна комерція та цифрові платформи швидко трансформують нашу економіку. Наукова новизна. Авторами доведено, що в сучасних економічних умовах розвиток ринку інноваційних фінансових технологій зазнає еволюції та стрімкого розвитку. Компанії, що розвиваються у даній сфері, повинні враховувати різні аспекти такої еволюції, у т.ч. перехід до цифровізації всіх сфер бізнесу. У статті обґрунтовані переваги реалізації фінтеху для практичного впровадження підприємствами. Практичне значення дослідження. Розвиток ринку фінтеху є актуальною світовою тенденцією. Фінансові технології (FinTech) є ключовими для глобального зростання фінансів України, а цифрова економіка є новою рушійною силою сталого розвитку та високоякісного зростання економіки. Тому розуміння компаніями переваг використання сучасних інноваційних технологій у фінансовій сфері прискорює їх розвиток у даному напрямку. Розвиток продуктів фінтеху дозволяє компаніям підвищити власну конкурентоспроможність та інвестиційну привабливість на вітчизняному і закордонних ринках.
  • Ескіз
    Документ
    Innovative technologies impression management in digital marketing
    (2023) Tataryntseva (Kurbatova), Yuliia; Pushkar, Oleksandr
    The development and implementation of marketing innovations in market conditions is the only way to increase competitiveness and support high rates of development of organizations and their brands. Marketing innovations are aimed at more fully meeting the needs of consumers, opening new sales markets in order to increase sales, which is the key to the successful development of the organization. The role of the sociopsychological component in the process of managing digital marketing in the impression economy is growing. Therefore, in order to ensure the integrity and adequacy of the user’s perception of a multimedia product, recommendations for digital marketing management should combine a description of both the production-technological and sociopsychological components.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації щодо впровадження технології гейміфікації в дистанційній освіті
    (Видавничий дім "Гельветика", 2022) Цуранова, Оксана; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Бившева, Тамара Федорівна; Погода, Олена Василівна; Пушкар, Олександр Іванович
    Розглянуто проблеми активізації навчання у дистанційному форматі. Важливою передумовою активізації дистанційного навчання – є використання сучасних засобів освіти у цифровому просторі, а саме гейміфікації. Мета статті полягає у розробці методичних рекомендацій впровадження гейміфікації в дистанційній освіті. Проаналізовано сучасні підходи, що представлені у науковій літературі, щодо реалізації гейміфікації у педагогічній діяльності. Виділено різні точки зору щодо застосування гейміфікації в освіті: від повної підтримки, до повного знецінення. Зроблено висновок про необхідність встановлення балансу при використанні гейміфікації, для чого пропонується аналізувати 4 основні аспекти: контингент та дисципліни, що вивчаються, рік навчання студентів, основа навчання: безоплатна (бюджет), комерційна (контракт), форма навчання: очна та заочна. Виділені ключові переваги використання гейміфікації під час дистанційного навчання: мотивація, увага, активність, командоутворення, творчість, запам’ятовування матеріалу. Гейміфікація передбачає стимулювання студента до активізації, самовираження, пошуку нових та креативних шляхів вирішення проблеми. Обґрунтовані елементи гейміфікації в освітньому процесі, на яких має ґрунтуватись методичні рекомендації щодо впровадження гейміфікації в дистанційній освіті: mystery circle,використання ігрових форматів, наявність мети, наявність правил гри та тактики, підсумок гри та її результати. Запропоновано авторський підхід до впровадження гейміфікації в дистанційному навчанні, який побудовано на послідовному проходженні 2 етапів: підготовчого та етапу реалізації гри. Новизна підходу полягає у комплексності та формалізації кроків, які дозволять підготуватись до втілення гейміфікації в освітній процес. При правильній реалізації етапів гейміфікації ігровий урок буде зберігати цілі навчання і зробить навчання більш захоплюючим. Застосування методичних рекомендацій щодо впроваджень технологій гейміфікації в дистанційній освіті забезпечать якість та результативність процесу дистанційного навчання, а також буде сприяти активізації творчого потенціалу студентів.