Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 48
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні засади сутності чистого прибутку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ткаченко, Марина Олексіївна; Матійчук, В. А.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення обліково-аналітичного забезпечення управління прибутком підприємства на засадах бенчмаркінгу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ткаченко, Марина Олексіївна; Лехновський, Д. О.
  • Ескіз
    Публікація
    Роль прибутку в управлінні комерційного банку
    (Хмельницький національний університет, 2024) Колєсніченко, Анастасія Сергіївна; Артеменко, Олександр Андрійович
    Аналіз ролі прибутку в економічній системі банківського сектору дозволяє краще розуміти важливість фінансової стійкості банків та їх роль у розвитку економіки. Ефективне управління прибутком стає вирішальним фактором для забезпечення стійкості банків та економічного зростання в цілому. Прибуток для банку не лише визначає його фінансове здоров'я та стабільність, але і є ключовим чинником, що впливає на його розвиток, конкурентоспроможність та привабливість для інвесторів. Ефективне управління прибутком вимагає від банку стратегічного планування, ретельного аналізу ризиків та інвестиційних можливостей, а також постійного вдосконалення своєї діяльності з метою максимізації прибутковості та стійкості в довгостроковій перспективі.
  • Ескіз
    Документ
    Прибуток підприємства: аналіз його формування та використання
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Бабич, Ірина; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
    Прибуток підприємства як об'єкт управління
    (Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2018) Насібова, Ольга Вікторівна; Бовкун, Я. О.
    У статті визначено суть управління прибутком підприємства. Досліджено прибуток підприємства як об'єкт управління. Показано, що прибуток є важливою грошовою оцінкою виробничої та фінансової діяльності підприємства, що демонструє ефективність роботи підприємства. Він є одним з основних показників діяльності та розвитку підприємства, вдосконалення матеріальної бази підприємства та його продукції. Також прибуток характеризує окупність вкладених в підприємство коштів і раціональне використання його майна. Проведено аналіз підходів щодо управління прибутком. Проаналізовані системи управління прибутком підприємства. Визначені послідовність дій при управлінні розподілом та використанням прибутку підприємства. Виявлено необхідні умови ефективного управління і вдосконалення процесу управління прибутком підприємства. Вдосконалено наявні інструменти управління розподілом та використанням прибутку, які відповідають сучасним економічним умовам діяльності українських підприємств.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічна сутність категорій "витрати", "доходи" та "фінансові результати" у забезпеченні фінансової стійкості підприємства
    (Видавничий дім "ІНЖЕК", 2023-11) Колєсніченко, Анастасія Сергіївна; Авраменко, Тетяна Олександрівна; Стригуль, Антон Андрійович
    У статті визначено, що в процесі управління підприємство прагне забезпечити фінансово-економічну ефективність, що потребує підвищення його фінансової стійкості через координацію роботи всіх підрозділів цього підприємства з метою досягнення максимально можливо кращих фінансових результатів. Аналіз фінансової стійкості підприємства є важливим елементом фінансового менеджменту та аудиту, який ґрунтується на показнику фінансових результатів та факторах, що впливають на його розмір та динаміку зміни. Тому, було узагальнено інформацію щодо наукового трактування цих понять. Враховуючи наведені варіанти інтерпретації поняття «доходи» вченими-економістами, обґрунтовано, що більшість з них виділяють економічні та фінансові вигоди як основу цієї категорії. При цьому, деякі науковці наголошують на взаємозв’язку доходів з активами підприємства чи капіталом організації, а також з ефективністю виробництва. За результатами узагальнення підходів до інтерпретації категорії «витрати» було зроблено висновок, що практично всі науковці збігаються у думці, що витрати виражаються як у грошових, так і в матеріальних ресурсах. Більш того, деякі вчені виділяють додатково фінансову та інвестиційну сферу щодо формування витрат. При цьому, важливий аспект у розумінні сутності витрат є трактування цієї категорії як зменшення економічних вигід у майбутньому. Категорію «фінансові результати» науковці трактують по-різному. Визначено, що в основному сучасні економісти виділяють синтезовану теорію прибутку, відповідно до якої прибуток – це дохід від використання економічних ресурсів (факторів виробництва). Також, фінансові результати можна розглядати в контексті вартості капіталу, або грошової оцінки підсумків роботи підприємства, його рентабельності. Відповідно, підсумовуючи підходи науковців до інтерпретації витрат і доходів підприємства, які дозволяють розрахувати фінансовий результат, можна визначити, що останній є досить складною й багатовимірною категорією.
  • Ескіз
    Документ
    Фінансові аспекти формування і оцінки результативності управління прибутком
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Кісельов, Артем Дмитрович
  • Ескіз
    Документ
    Управління прибутком підприємств через систему обліку
    (Державний університет "Одеська політехніка", 2021) Давидюк, Тетяна Вікторівна; Котляр, Дарина Сергіївна
    У статті визначено важливість системи бухгалтерського обліку для управління прибутком компаній, встановлено місце та роль прибутку в забезпеченні господарської діяльності підприємства, проаналізовано погляди науковців щодо визначення економічної сутності терміну «прибуток». В контексті управління прибутком запропоновано удосконалити процес калькулювання собівартості продукції як основної статті витрат підприємства шляхом запровадження системи калькулювання кайзен-костинг. Встановлено, що система калькулювання кайзен-костинг дозволяє у майбутньому збільшувати суму чистого прибутку та підвищувати ефективність діяльності підприємства без значних фінансових вливань. Акцент зроблено на перебудові системи бухгалтерського обліку під потреби формування інформації про управління прибутком вітчизняних підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні аспекти аналізу фінансових результатів
    (ФОП Томенко Ю. І., 2022) Фальченко, Олена Олександрівна; Дідескуль, І. С.; Ключка, А. А.; Москалець, В. М.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2022) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Другова, Олена Сергіївна; Макаренко, Анастасія Борисівна
    У статті представлені методичні рекомендації щодо Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства. Обґрунтована значущість процесів управління монетизацією в сучасних умовах ведення бізнесу та зростання ринку Інтернет-торгівлі. Уточнено сутність поняття монетизації digital маркетингу, яке містить не лише прибуткову частину, алк і частину витрат, які можливо мінімізувати за рахунок формування ціннісної пропозиції. Систематизовано моделі монетизації та запропоновано власний спосіб групування із додаванням нової групи - кастомної. Виділено 4 моделі монетизації: рекламна, модель продажу із посередником, модель прямих продажів, кастомна модель. Виділення кастомної моделі зумовлено тим, що процеси взаємодії із користувачами відбуваються на основі формування ціннісної пропозиції для користувачів. Попадання в інтереси цільової аудиторії збільшує їх зацікавленість і лояльність. Зростання бази клієнтів збільшує в свою чергу інтерес рекламодавців, партнерів та забезпечує притік нових користувачів. В той же час відбувається зменшення вартості залучення клієнтів на сайт. В статті наведені авторські рекомендації щодо підсилення ефективності процесів монетизації digital маркетингу.