Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Methodological materials before the execution of control works on the educational discipline "Code of Professional Ethics for Accountants and Auditors"
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2024) Yurieva, I. A.
    The course 'Code of Professional Ethics for Accountants and Auditors' aims to develop a deep understanding of the ethical principles and standards governing accountants' and auditors' professional activities. Professional ethics is the foundation of trust between professionals, clients, society, and regulators, and compliance with ethical standards is an essential aspect of every professional's work. This course covers the basic concepts of professional ethics and the current challenges faced by accountants and auditors in today's economy. The main emphasis is placed on the importance of adherence to the International Federation of Accountants (IFAC) Code of Ethics and local ethical standards.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана Костянтинівна
    У статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління корпоративною культурою підприємства в мережі. Доведено значущість формування корпоративної культури не лише всередині підприємства, а й поширенні інформації про ці процеси назовні, зокрема на сторінках фірмових сайтів та соціальних мереж. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може комплексно підходити до поширення власних цінностей, стандартів, переваг в мережі, формувати необхідний імідж ,що впливає на фінансові результати. Уточнено сутність споріднених понять до «корпоративної культури» та встановлено їх взаємозв’язок. Узагальнені основні принципи формування корпоративної культури. Доведено, що управління корпоративною культурою підприємства в мережі відповідає сучасним запитам ринку, необхідно не лише для підтримки лояльності бренду, збільшення обсягів продажів, але і для залучення коштів інвесторів. Ключові слова: корпоративна культура, фінансові результати, управління, соціальна відповідальність, імідж, позиціонування бренду, PR, SERM, управління репутацією, інвестиції, цифровий маркетинг, Інтернет, он-лайн торгівля.
  • Ескіз
    Документ
    Проектування розвитку корпоративної культури підприємства для надання конкурентних переваг
    (НТУ "ХПІ", 2013) Ганус, А. І.; Іваницький, Вадим Дорофійович; Власенко, А. В.
    В статті обґрунтовано роль корпоративної культури у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Розкрито сутність чотирьох типів корпоративної культури підприємства. Виявлені основні типи корпоративних культур на конкретному підприємстві та оцінено їх вплив на імідж та конкурентоспроможність підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Роль корпоративної культури у розвитку трудового потенціалу підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Крисенко, А. В.; Іваницький, Вадим Дорофійович
    В статті обґрунтовано роль корпоративної культури у розвитку трудового потенціалу. Розкрито завдання, функції позитивної корпоративної культури, сутність впливу на розвиток якісних характеристик трудового потенціалу підприємства. Виявлено недоліки у впровадженні корпоративної культури на вітчизняних підприємствах, розроблено пропозиції щодо їх усунення.
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративна культура як основна конкурентна перевага підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Крисенко, А. В.; Іваницький, Вадим Дорофійович
    В статті обґрунтовано роль корпоративної культури у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Розкрито сутність впливу корпоративної культури на конкурентоспроможність підприємства. Виявлено основні типи взаємодії корпоративних культур на підприємстві та їх вплив на імідж та конкурентоспроможність підприємства