Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множин
    (Харкiвський національний економiчний унiверситет, 2014) Пушкар, Олександр Іванович; Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
    Підкреслено, що важливим етапом процесу управління підприємствами, які взаємодіють у ланцюгах поставок, є оцінювання цінності міжфірмових відносин. Основну увагу спрямовано на обґрунтування прийняття управлінських рішень щодо вибору найкращого партнера та оцінювання цінності міжфірмових відносин в умовах використання нечіткої інформації. Запропоновано метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множин для здійснення кількісного та якісного оцінювання непараметричної інформації, що дозволило перевести лінгвістичні оцінки експертів в числові. Визначено систему показників для оцінювання цінності міжфірмових відносин, яка враховує кількісні та якісні аспекти партнерства. На основі моделі адитивної згортки було здійснено інтегральне оцінювання цінності міжфірмових відносин з партнером.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні положення щодо управління розвитком міжфірмових відносин у сучасних умовах
    (Чорноморський державний університет ім. Петра Могили, 2013) Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
    У статті розроблені методичні положення щодо управління розвитком міжфірмових відносин в інтегрованих групах, на засадах ціннісного підходу. Наведена послідовність етапів управління розвитком міжфірмових відносин підприємств, що входять до інтегрованої групи. Узагальнено ключові аспекти розвитку: кількісні, якісні, структурні, та уточнено їх особливості. Наведені практичні рекомендації щодо визначення пріоритетних напрямків розвитку відносин шляхом аналізу досягнутих цінностей у чотиривимірній площині. Визначено фактори, що впливають на процеси розвитку, підсилюючи або стримуючи їх.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка ефективності маркетингу взаємовідносин на промисловому підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2013) Микитенко, В. Ю.; Долінська, Раїса Григорівна
    Розглянуто методологічні підходи до вимірювання ефективності управління між фірмовими відносинами на промислових ринках, використання яких дозволяє фірмі розв’язати проблему оцінки і вибору ринкових контрагентів, виміряти результативність взаємовідносин, а також створити механізм забезпечення ефективних міжфірмових взаємовідносин
  • Ескіз
    Документ
    Формування інтегрованих груп в енергетичному машинобудуванні
    (Хмельницький національний університет, 2013) Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
    Основну увагу в цій статті приділено обґрунтуванню раціонального вибору учасників інтегрованої групи для реалізації спільної комплектації замовлення в галузі нергетичного машинобудування. Вибір підрядника - це складна багатоетапна процедура, яка може бути здійснена за допомогою моделі формування інтегрованої групи, шляхом побудови дерева рішень, на підставі рефлексивних моделей оцінки взаємодії партнерів. Формування інтегрованої групи передбачає зв'язування підприємств шляхом вибору форми міжфірмових відносин. В статті розроблено матрицю систематизації параметрів для вибору форми міжфірмових відносин учасників інтегрованої групи.