Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    New Statistical and Econometric Approaches to Assessing Financial Processes (Banking Sector, Public Debt, Financial Management)
    (Iran University of Science and Technology, Iran, 2020) Zakharin, Sergii; Viblyi, Petro; Bebko, Svitlana; Nahorna, Nadiia; Aloshyn, Sergiy
    The results of studies on the development of new statistical and econometric approaches to modeling budget policy is presented. The obtained results are applied on the example of tax revenue modeling. The authors note the importance of ensuring transparency and predictability of state financial policy, the realisticness of economic forecasts, because this is the basis of budget modeling. It is also necessary to take into account the various economic cycles that affect the economic dynamics in a particular period of time and in a particular country (or group of countries). Accounting for various factors, including through the use of mathematical methods, will allow to plan reforms with a scientific position. In particular, this is especially true in connection with the introduction of multi-year budget planning. The most important issue of budget policy is the planning of tax revenues (taxes form 90% of budget revenues). To identify the main threats to the tax base, the phenomenon of “tax passes” was used, which is based on an assessment of the effectiveness of a tax credit. The main participants in the formation of the “gross gap” in the value added tax revenues in Ukraine are shown. A correlation and regression analysis of the natural logarithms of the gross domestic product and tax revenues is carried out. This allowed us to determine the elasticity of tax revenues and GDP in Ukraine. A change in GDP directly affects the amount of tax payments to the budget, and the rate of change of indicators is proportional and changes insignificantly. These results allow us to strategically model the reform of discretionary tax policy mechanisms based on a quantitative assessment of tax gaps and the elasticity of tax payments. The authors were able to substantiate some proposals for reforming the budget policy regarding tax revenues.
  • Ескіз
    Документ
    Роль фінансового потенціалу в сучасній концепції конкурентоспроможного менеджменту підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Дараган, Антон Володимирович; Другова, Олена Сергіївна
    У статті визначені основні особливості сучасного менеджменту компанії, до яких відносяться: антикризовість, інноваційність, вартісно-орієнтованість, контроллінговість. Описана необхідність врахування цих особливостей при формуванні й реалізації фінансового потенціалу як складової економічного потенціалу підприємства. Запропоновано формувати окремий інноваційно-інвестиційний потенціал наряду з іншими видами потенціалу. При цьому, фінансовий потенціал забезпечує безперервну інноваційність саме через такий найбільш динамічний інноваційно-інвестиційний потенціал з його інтелектуальною компонентою, забезпечуючи тим самим постійні конкурентні переваги підприємства. Описано взаємодію фінансового з економічним потенціалом через модель збалансованої системи показників, за допомогою якої враховуються нефінансові показники і яка уможливлює оцінювати внесок у фінансовий результат і потенціал різних ресурсів підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2022) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Другова, Олена Сергіївна; Макаренко, Анастасія Борисівна
    У статті представлені методичні рекомендації щодо Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства. Обґрунтована значущість процесів управління монетизацією в сучасних умовах ведення бізнесу та зростання ринку Інтернет-торгівлі. Уточнено сутність поняття монетизації digital маркетингу, яке містить не лише прибуткову частину, алк і частину витрат, які можливо мінімізувати за рахунок формування ціннісної пропозиції. Систематизовано моделі монетизації та запропоновано власний спосіб групування із додаванням нової групи - кастомної. Виділено 4 моделі монетизації: рекламна, модель продажу із посередником, модель прямих продажів, кастомна модель. Виділення кастомної моделі зумовлено тим, що процеси взаємодії із користувачами відбуваються на основі формування ціннісної пропозиції для користувачів. Попадання в інтереси цільової аудиторії збільшує їх зацікавленість і лояльність. Зростання бази клієнтів збільшує в свою чергу інтерес рекламодавців, партнерів та забезпечує притік нових користувачів. В той же час відбувається зменшення вартості залучення клієнтів на сайт. В статті наведені авторські рекомендації щодо підсилення ефективності процесів монетизації digital маркетингу.