Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Social responsibility of business and business social analysis
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Tataryntseva (Kurbatova), Yu. L.; Yurieva, I. A.
    The course deals with the main issues related to the theory and practice of social responsibility of business in terms of applying the principles of social management at different levels. The discipline is one of the main normative disciplines in the block of humanitarian and socio-economic training taught to masters in the fifth year. It is designed to develop students' theoretical knowledge of social responsibility of business, social systems, organisational levels of social responsibility, types, structures and patterns of corporate social responsibility. It can also be useful for postgraduate students and students of financial and economic, management specialities.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив розвитку соціальної відповідальності та сталого цифрового маркетингу на фінансову складову бізнес-процесів в умовах цифрової економіки
    (Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, 2023) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Назарова, Тетяна Юріївна
    Невід'ємною та стратегічно важливою частиною діяльності підприємств України є впровадження практик соціальної відповідальності бізнесу та сталого маркетингу. Ці практики не лише відзначаються позитивним впливом на суспільство та навколишнє середовище, але й сприяють зміцненню конкурентоспроможності підприємств. Метою статті є розробка методичних рекомендацій щодо впровадження практик соціальної відповідальності та сталого цифрового маркетингу. У рамках цього дослідження проаналізовано ключові аспекти трансформації бізнесу, що виникають внаслідок впровадження практик соціальної відповідальності та сталого маркетингу. Визначено, що ці практики не лише впливають на зовнішній імідж компаній, а й стають стратегічними факторами, які формують їхні ділові моделі та фінансові результати. Обгрунтовано основні етапи, які слід врахувати в процесі імплементації соціальної відповідальності (CSR) в діяльність підприємства. Досліджено вплив соціальної відповідальності на бізнес у сучасному цифоровому світі, зосереджуючись на моделі сталого цифрового маркетингу. Застосування сталого маркетингу вносить суттєві зміни у стратегії бізнесу. Підприємства активно використовують цифрові технології для просування своїх сталих та екологічно чистих продуктів. Взаємодія з клієнтами та споживачами через цифрові канали дозволяє ефективно транслювати цінності та переваги сталості, що може позитивно вплинути на сприйняття бренду та збільшити його популярність. В статті розроблено модель сталого цифрового маркетингу, особливість якої полягає в комплексному та інтегрованому підході до реалізації маркетингових стратегій в цифровому середовищі. Модель ілюструє ієрархічну структуру сталого цифрового маркетингу, де кожен рівень взаємодіє з іншими для досягнення загальної мети - реалізації сталих принципів в маркетингових стратегіяї та проектах компаній. В моделі виділено наступні рівні: інформування; популяризація; мобілізація; інфраструктура; підтримка особливих груп; відповідальність та етика. Використання моделі сталого маркетингу активізує конкурентоспроможність
  • Ескіз
    Публікація
    The role of a leader in the processes of social responsibility of business and management of the company's financial activities
    (Український державний хіміко-технологічний університет, 2023) Tataryntseva (Kurbatova), Yu. L.; Pushkar, Oleksandr I.; Nazarova, Tetiana Yu.; Osypova, Svitlana K.; Kochetova, T. I.
    The article is devoted to the justification of the role of the leader in the process of functioning of the enterprise and the influence of his initiatives on the development of social responsibility of business. In the conditions of the growth of socio-economic changes, the role of leadership in the processes of social responsibility of business and management of financial activities of the company acquires significant importance, the use of the potential of leadership influence is especially relevant. The purpose of the article is to substantiate the influence of leadership behavior on the processes of social responsibility of business and financial results of the company. The significance of the influence of the head of the enterprise as a leader in the processes of socially responsible business has been proven. A socially responsible business should involve all members of the work team, but the vector of movement is still set by the leader. It was determined that the problem preservation financial stability at the same time use commercial methods for active development social impact creates unique challenges for leadership and management. The three key roles of a socially responsible business leader are justified: leadership in society, strategic management of the organization, and personal leadership. Each one with three roles brings unique challenges and considerations for a leader socially responsible business. The roles should not be considered separately, but as a whole. The ideal socially responsible business leader must combine practices and personal qualities that optimally match each role. It has been proven that a modern socially responsible business leader must acquire different leadership styles, in accordance with various socially responsible business initiatives. Rigid and flexible aspects of social initiatives are highlighted. The scientific novelty of the work consists in the development of recommendations regarding the choice of leadership styles, in accordance with various aspects of socially responsible business (rigid and flexible) and social initiatives. It is proposed to consider the correspondence of leadership styles to socially responsible business initiatives. Among the leadership styles, the following are distinguished: authoritarian, democratic, sociable, visionary, leading leader, coach leader, servant leader. The development of leadership skills is useful not only for managers and leaders, but also for everyone who has to work in a team to achieve the goal and implement socially responsible business initiatives.