Кафедра "Облік і фінанси"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main
Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Business modeling in the digital economy(НТУ "ХПІ", 2017) Zubkova, Alina BoleslavivnaFourth industrial revolution, artificial intelligence and digital communications entirely lead to the changes in the approaches to the business modeling. The ecosystems of the businesses more than ever before engage all kind of stakeholders to the process of value creation. The value is creating through the entire supply chain by the participation of business, its partners/providers and end consumer. The measure of participation of end consumer in the personalized value creation will depend on his/her engagement in this process. But the world of personal brands which we create by the use of different social media demands people uniqueness and attractiveness for the subscribers. The role of business will be to suggest this opportunity and do it as easier and transparent this can be. The biggest challenge by this kind of business modeling is to define the contribution in the final value of each participant of such collaboration.Документ Управління відносинами підприємств у ланцюгах поставок на засадах ціннісного підходу(Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2015) Пушкар, Олександр Іванович; Курбатова (Татаринцева), Юлія ЛеонідівнаУ статі обґрунтувані методичні рекомендації щодо управління міжфірмовими відносинами в ланцюгах поставок на засадах ціннісного підходу на прикладі галузі енергетичного машинобудування. Запропоновані концептуальні положення щодо управління відносинами партнерів в ланцюгах поставок, ключова ідея яких полягає у виділенні трьох складових процесу управління: формування інтегрованої групи, розробка елементів системи управління міжфірмовими відносинами та розвиток партнерських відносин. Розвинуті методичні рекомендації щодо формування та розвитку відносин в інтегрованій групі та оцінювання їх цінності. Удосконалено методичне забезпечення щодо формування елементів системи управління відносинами партнерів при виконанні складних проектів.Документ Метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множин(Харкiвський національний економiчний унiверситет, 2014) Пушкар, Олександр Іванович; Курбатова (Татаринцева), Юлія ЛеонідівнаПідкреслено, що важливим етапом процесу управління підприємствами, які взаємодіють у ланцюгах поставок, є оцінювання цінності міжфірмових відносин. Основну увагу спрямовано на обґрунтування прийняття управлінських рішень щодо вибору найкращого партнера та оцінювання цінності міжфірмових відносин в умовах використання нечіткої інформації. Запропоновано метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множин для здійснення кількісного та якісного оцінювання непараметричної інформації, що дозволило перевести лінгвістичні оцінки експертів в числові. Визначено систему показників для оцінювання цінності міжфірмових відносин, яка враховує кількісні та якісні аспекти партнерства. На основі моделі адитивної згортки було здійснено інтегральне оцінювання цінності міжфірмових відносин з партнером.Документ Концептуальный подход к управлению межфирменными взаимоотношениями в цепях поставок(Харкiвський національний економiчний унiверситет, 2013) Пушкарь, Александр Иванович; Курбатова (Татаринцева), Юлия ЛеонидовнаОсновное внимание направлено на обоснование необходимости создания системы управления межфирменными взаимоотношениями в цепях поставок. Сформулированы основные положения концептуального подхода к управлению группой предприятий. На основании учета ценности взаимоотношений рассмотрен понятийный аппарат концептуального подхода. В рамках сформированных положений предложена модель трехфазного процесса управления межфирменными взаимоотношениями интегрированной группы. Раскрыта сущность ценностно-ориентированного подхода к управлению межфирменными взаимоотношениями, который выбран в качестве базового. Выдвинута гипотеза о том, что элементы ценности взаимосвязаны и взаимообусловлены. Изложены принципы формирования и развития системы управления межфирменными взаимоотношениями.Документ Використання сучасних комунікаційних технологій в управлінні ланцюгами постачання(НТУ "ХПІ", 2013) Зубкова, Аліна Болеславівна; Поволоцька, Ольга ВалеріївнаВ роботі проведено огляд сучасних комунікаційних технологій, що використовуються в управлінні ланцюгами постачання, зокрема: технології штрих-кодування, радіочастотної ідентифікації, супутникового GPS моніторингу, мобільного зв'язку, електронного обміну даними, хмарних обчислень, використання додатків для смартфонів та планшетних ПК, систем управління ланцюгами постачання, визначено їх переваги та недоліки. Досліджено використання комунікаційних технологій на 25 підприємствах лідерах з управління ланцюгами постачанняДокумент Формування інтегрованих груп в енергетичному машинобудуванні(Хмельницький національний університет, 2013) Курбатова (Татаринцева), Юлія ЛеонідівнаОсновну увагу в цій статті приділено обґрунтуванню раціонального вибору учасників інтегрованої групи для реалізації спільної комплектації замовлення в галузі нергетичного машинобудування. Вибір підрядника - це складна багатоетапна процедура, яка може бути здійснена за допомогою моделі формування інтегрованої групи, шляхом побудови дерева рішень, на підставі рефлексивних моделей оцінки взаємодії партнерів. Формування інтегрованої групи передбачає зв'язування підприємств шляхом вибору форми міжфірмових відносин. В статті розроблено матрицю систематизації параметрів для вибору форми міжфірмових відносин учасників інтегрованої групи.