Кафедра "Облік і фінанси"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main
Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.
Переглянути
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Дослідження впливу сучасної державної грошово-кредитної політики на кредитний потенціал банків України(2024) Яковлев, Владислав Ігорович; Ткаченко, Марина ОлексіївнаСтаття присвячена дослідженню впливу сучасної державної грошово-кредитної політики на кредитний по тенціал банків в Україні. У контексті економічної нестабільності, інфляційних процесів та коливань валютного курсу аналізуються основні чинники, що формують кредитування в банківському секторі. Розглянуто роль облікової ставки, регуляторних вимог та стану золотовалютних резервів у формуванні доступності кредитів для населення і бізнесу. Вивчено вплив тіньової економіки на ризики кредитування та ефективність монетарної політики. Запропоновано рекомендації щодо оптимізації грошово-кредитної політики з метою підвищення кредитного потенціалу банківської системи, що має забезпечити стабільність фінансового сектору та сприяти економічному розвитку країни. Результати дослідження можуть стати основою для подальших наукових розробок у цій сфері.Документ Кодекс професійної етики бухгалтерів і аудиторів: ключові аспекти європейських стандартів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Юр'єва, Ірина АнатоліївнаДокумент Теоретичні аспекти комплаєнс-менеджменту у фінансово-кредитній сфері(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Юр'єв, М. О.Документ Social responsibility of business and business social analysis(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Tataryntseva (Kurbatova), Yu. L.; Yurieva, I. A.The course deals with the main issues related to the theory and practice of social responsibility of business in terms of applying the principles of social management at different levels. The discipline is one of the main normative disciplines in the block of humanitarian and socio-economic training taught to masters in the fifth year. It is designed to develop students' theoretical knowledge of social responsibility of business, social systems, organisational levels of social responsibility, types, structures and patterns of corporate social responsibility. It can also be useful for postgraduate students and students of financial and economic, management specialities.Документ Соціальна відповдальність бізнесу та бізнес соціальний аналіз(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Юр'єва, Ірина АнатоліївнаРозглянуто основні питання, пов'язані з теорією та практикою соціальної відповідальності бізнесу, з точки зору застосування принципів соціального управління на різних рівнях. Навчальна дисципліна є однією з основних нормативних у блоці гуманітарної та соціально-економічної підготовки, які викладаються магістрам на п'ятому курсі. Вона призначена для формування у студентів теоретичних знань про соціальну відповідальність бізнесу, соціальні системи, організаційні рівні соціальної відповідальності, типи, структури та закономірності функціонування корпоративної соціальної відповідальності. Може бути корисна також аспірантам та студентам фінансово-економічних, управлінських спеціальностей.Документ Financial justification for the use of innovative digital marketing tools(Sumy State University, 2024) Tataryntseva (Kurbatova), Yuliia; Manoylenko, Oleksandr; Shmatko, NataliiaThis article presents a comprehensive study aimed at analysing the impact of innovative digital marketing tools on the promotion of dairy products. This study is relevant because of the rapid dynamics of the digital environment and the need for enterprises to adapt to new marketing trends. The article investigates the feasibility of using innovative digital marketing tools in accordance with the segments of the target audience on the basis of the definition of their values. The main problem is the lack of scientific justification for the choice of innovative digital marketing tools for potential audiences, as well as the analysis of the feasibility of digital marketing costs. The hypothesis of the study is that, on the basis of the analysis of the values of consumer groups, as well as the analysis of the feasibility of marketing costs, it is possible to select the most relevant innovative digital marketing tools. The main purpose of the study is to justify the use of innovative digital marketing tools on the basis of consumer values, as well as to justify the feasibility of digital marketing costs on the basis of the analysis of financial statements. The methodology included cluster analysis of the target audience and analysis of financial ratios. One of the key stages of the study was the cluster analysis of the target audience, which allowed us to identify different consumer segments with different needs and values. Three clusters of consumer audiences in the dairy industry were identified, the corresponding values of customers in the clusters were substantiated, and recommendations for identifying innovative digital marketing tools were proposed, taking into account the feasibility of the marketing costs of the enterprise. The key coefficients for making informed management decisions on the feasibility of digital marketing costs are allocated. By analysing these coefficients, an enterprise can assess its financial capabilities and make a decision on how to invest in innovative digital marketing tools. This allows enterprises to make informed decisions about investing in digital marketing, minimizing financial risk and increasing the chances of successful implementation of marketing strategies. This study significantly adds to the body of knowledge in the field of digital marketing by offering a scientifically based approach to the selection of innovative marketing tools on the basis of the analysis of consumer value and the financial feasibility of costs. The practical application of the research results lies in the ability of dairy enterprises to promote their products online on the basis of a thorough selection of innovative digital marketing tools, reducing financial risk. This creates a basis for further research in the field of digital marketing, particularly in the context of the integration of innovative digital marketing tools and their impact on consumer behaviour.Документ Удосконалення організації бухгалтерського обліку готової продукції на підприємстві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ткаченко, Марина Олексіївна; Федоренко, В. Г.Документ Удосконалення організації внутрішнього аудиту фінансових результатів банківської установи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ткаченко, Марина Олексіївна; Рибалка, С. О.Документ Теоретичні засади сутності чистого прибутку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ткаченко, Марина Олексіївна; Матійчук, В. А.Документ Удосконалення обліково-аналітичного забезпечення управління прибутком підприємства на засадах бенчмаркінгу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ткаченко, Марина Олексіївна; Лехновський, Д. О.