Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Business statistics
    (2020) Shyriaieva, N. V.; Makarenko, Anastasiya B.
    The tutorial contains lecture notes of the general theory of statistics, including clustering statistics, absolute, relative and average values, organization and grouping of data, sampling, correlation and regression analysis, estimation, time series, indexes and their use in economics. Typical examples of solving the material are presented in the text. Practical problems are given at the end of each chapter for the better understanding of theoretical notes. Designed for students of bachelor level in 073 "Management" and 072 "Finance and Credit".
  • Ескіз
    Документ
    Statistics: practicum
    (НТУ "ХПІ", 2018) Ширяєва, Наталя Володимирівна
    The main goal of these exercises is to provide students with methodology of solving economical problems using statistics. The text is written for nonstatisticians and can be used by students in all disciplines. Examples are taken from a wide variety of disciplines that emphasize the concepts and are to the point.