Кафедра "Облік і фінанси"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main
Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Implementation of Agile management in international business companies(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Chaikovа, Olena Igorivna; Uluçınar, Hamza; Loktionova, OleksandraAgile management approaches in multinational companies are considered. The characteristics and features of Agile - a flexible project management methodology. Several Agile management steps that companies can take are highlighted and justified. Global companies deployed in flexible quality management systems. This enhances management professionalism and efficiency in terms of the huge costs of companies. This improves work plans and authoritative models to improve coordination between small agile groups that solve specific tasks and operational activities. Using the Agile approach, they respond faster and better to customer needs. As a result, the business demonstrates quantitative improvements in performance. We have considered the scaling up of nimble at several organizations, including little firms that run the whole undertaking with deft strategies; bigger organizations that, as Spotify and Netflix, were brought into the world dexterous and have gotten all the more so as they've developed; and organizations that, similar to Amazon and USAA (the monetary administrations organization for the military network), are making the change from customary chains of importance to progressively light-footed endeavors. Our investigations show that organizations can scale up light-footed successfully and that doing so makes generous advantages. Be that as it may, managers must be reasonable. Few out of every odd capacity should be composed into Agile groups; undoubtedly, nimble techniques aren't appropriate to certain exercises. When you start propelling handfuls or several nimble groups, be that as it may, you can't simply leave different pieces of the business alone. In the event that your recently deft units are continually baffled by bureaucratic strategies or an absence of coordinated effort among activities and advancement groups, sparkles will fly from the authoritative erosion, prompting emergencies and poor outcomes. Changes are important to guarantee that the capacities that don't work as coordinated groups support do the ones that. Examples of Agile implementation in various companies are given.Публікація Перспективні напрямки розвитку теорії менеджменту під впливом четвертої промислової революції(ФОП Томенко Ю. І., 2020) Данько, Тарас Володимирович; Чайкова, Олена Ігорівна; Ширяєва, Наталія ВолодимирівнаПублікація Трансформація міжнародного бізнесу в епоху четвертої промислової революції(ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Данько, Тарас Володимирович; Ширяєва, Наталія Володимирівна; Чайкова, Олена ІгорівнаСтратегічними наслідками четвертої промислової революції для міжнародного бізнесу є кардинальна реструктуризація глобальних ринків та галузей у поєднанні з хвилею підривних інновацій, яка охоплює всі сфери діяльності міжнародних компаній. Відповідно до цього проведено аналіз сучасних тенденцій дослідження менеджменту та міжнародного бізнесу, який дозволив виділити чотири ключові складові трансформації міжнародного бізнесу в епоху четвертої промислової революції.Публікація Методичні підходи до фінансового планування діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2018) Чайкова, Олена Ігорівна; Грачова, Крістина АндріївнаУ статті проаналізовано сутність поняття фінансового планування та прогнозування діяльності підприємства. Виявлено, що у сучасних умовах функціонування промислових підприємств, які характеризуються невизначеністю й високою динамічністю зовнішнього середовища, виникає нагальна необхідність застосування ефективного та дієвого методичного підходу до фінансового планування та прогнозування діяльності підприємств. На основі аналізу публікацій, присвячених фінансовому плануванню, виділено нагальні проблеми його реалізації у діяльності промислового підприємства. Розглянуто п’ять основних груп визначення сутності фінансового планування та узагальнено поняття "фінансове планування" як процес вироблення рішень з управління доступними фінансовими ресурсами за джерелами формування та напрямам використання для забезпечення стійкого функціонування підприємства в короткостроковій та довгостроковій перспективі з урахуванням цілей його розвитку. Доведено, що головне завдання фінансового планування полягає в підготовці виробничих потужностей і різних ресурсів до очікуваного зростання або скорочення діяльності. Для виконання цього завдання необхідно чітко сформульовані та науково обґрунтовані підходи до процесу фінансового планування. Узагальнені методичні підходи до фінансового планування діяльності підприємства. Виявлено, що системний підхід є ефективним інструментом для цілей фінансового планування. Він передбачає найбільш загальний і широкий спосіб дослідження як реального світу предметів і явищ, так і їх концептуального відображення в процесі пізнання через розгляд певної сукупності окремих складових і взаємозв’язків між ними. Його доцільно використовувати для опису і вивчення організації фінансового планування, а також особливостей її реалізації на крупних промислових підприємствах, оскільки структура будь-якої системи є однією з найбільш стабільних її характеристик. Зроблено висновок, що застосування системного підходу має сприяти створенню ефективної організації фінансового планування у діяльності підприємства.Публікація Застосування Agile-управління та Agile-маркетингу на підприємствах в міжнародному бізнесі(НТУ "ХПІ", 2018) Чайкова, Олена Ігорівна; Подмокова, Анастасія Юріївна; Губанов, Павел ОлеговичУ статті розглядаються підходи Agile-управління на підприємствах. Наведено характеристики та риси Agile – гнучкої методології управління проектами. Визначено важливість застосування ключових показників ефективності для оцінки якості та швидкості виконання обов’язків персоналом в Agile. Відображена інформація щодо світових тенденцій застосування Agile-методів, динаміки змін показників. Виділені причини, які спонукають підприємства міжнародного бізнесу до впровадження Agile-управління. Розкрите визначення поняття Agile – маркетингу. Виокремленні відмінності принципів Agile-маркетингу від класичного маркетингу. Наведено приклади застосування Agile-підходу в маркетингу підприємствами світу.