Кафедра "Облік і фінанси"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main
Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Стратегічний менеджмент і маркетинг інтелектуальної власності в сфері туризму"(2020) Борзенко, Володимир Іванович; Косенко, Андрій Васильович; Носирєв, Олександр Олександрович; Маслак, Марія Володимирівна; Перерва, Петро ГригоровичПублікація Менеджмент та маркетинг на ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг(2020) Перерва, Петро Григорович; Долина, Ірина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Ткачова, Надія ПетрівнаУ тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності в туристичній індустрії, основні характеристики ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг та оформлення їх результатів Наводиться список рекомендуємої для більш детального вивчення предмета літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Маркетинг туристичної діяльності") очної та заочної форм навчання.Публікація Економіка, менеджмент, маркетинг туризму та гостинності(2020) Перерва, Петро Григорович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Проскурня, Олена Михайлівна; Гармаш, Сергій Володимирович; Глізнуца, Марина Юріївна; Долина, Ірина Володимирівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Кучинський, Володимир Анатолійович; Маслак, Марія Володимирівна; Новік, Ірина Олексіївна; Носирєв, Олександр Олександрович; Побережний, Роман Олегович; Попов, Микола ОлексійовичУ навчальному посібнику розкрито теоретичні положення і практичні питання щодо підготовки фахівців у сфері туризму до відповідності з освітньо-професійною програмою спеціальності "Туризм". Розглянуто організаційні, управлінські та технологічні засади туристичного бізнесу, висвітлено питання організації та структури виробництва туристичних підприємств. Викладений матеріал спрямовано на формування здатності здійснювати адміністративну, підприємницьку, проектну та дослідницьку діяльність з урахуванням сучасного стану та перспектив розвитку туристичного господарства. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів спеціальностей "Туризм", "Готельно-ресторанна справа" та "Менеджмент" закладів вищої освіти, а також широкого кола підприємців та практикуючих фахівців.Документ Экономическая оценка качества туристических услуг(Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2019) Кобелев, Валерий Николаевич; Носырев, Александр Александрович; Маслак, Мария Владимировна; Перерва, Петр Григорьевич; Целинская, Анна АндреевнаРекомендуемый к применению теоретико-методический инструментарий квалиметрического подхода к оценке качества туристических услуг позволяет выявить направления для повышения качества туристических услуг и комплексно оценить услуги определенного туристского региона или страны в целом.Документ Формирование инновационной базы развития туристических предприятий(Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2019) Ильяшенко, Сергей Николаевич; Носырев, Александр Александрович; Попов, Николай Алексеевич; Перерва, Петр Григорьевич; Ивченко, Мария АлександровнаОпределено, что доля прибыли, получаемая туристическими предприятия за счет инновационной деятельности, является не очень большой (на уровне 10-12%), что свидетельствует о наличии в туристической сфере устаревших технологий, которые не позволяют получать дополнительные стимулы для ее развития.Публікація Розвиток внутрішнього підприємництва на підприємствах туристського бізнесу(Національний університет "Львівська політехніка", 2019) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна; Носирєв, Олександр ОлександровичПроведений авторами аналіз існуючих визначень терміна "інтрапренерство" дозволяє авторам зробити власне визначення, яке, на наш погляд, поєднує традиційні і сучасні принципи, форми, завдання та результати внутрішньофірмового підприємництва.Документ Стратегии инновационного развития экономики. Часть 1. Современные инновационные трансформации(ТОВ "Щедра садиба плюс", 2013) Перерва, Петр Григорьевич; Довгаль, Елена Андреевна; Балджи, Марина Дмитриевна; Савченко, Ольга Игоревна; Швец, Ирина Борисовна; Шостак, Лилия Борисовна; Давыдов, Александр Иванович; Евтушенко, Виктория Анатольевна; Баранник, Вячеслав Алексеевич; Величко, Александр Владимирович; Вихляева, Светлана Ивановна; Гетало, Владимир Петрович; Гребенюк, Наталья Александровна; Гусенко, Ольга Сергеевна; Доценко, Сергей Ильич; Дячек, Виталий Васильевич; Жидяк, Александра Романовна; Зубкова, Алина Болеславовна; Побережная, Екатерина Викторовна; Нестеренко, Роман Александрович; Евтушенко, Анна Валентиновна; Новосад, Валентина Алексеевна; Побережный, Роман Олегович; Скворчевский, Александр Евгеньевич; Стецюра, Лидия Алимпиевна; Тульчинская, Светлана Александровна; Шевченко, Татьяна ПетровнаРассмотрены вопросы методологического, методического обеспечения инновационных процессов, основы стратегического управления инновационным развитием, раскрыта роль государственной экономической политики, а также изучены отраслевые, региональные и структурно-функциональные особенности инноваций. Монография рекомендуется всем тем экономистам (студентам, аспирантам, преподавателям, специалистам), кто занимается исследованием проблем инновационного развития, управлением инновационными процессами, вопросами экономической динамики. В книге представлены интересные выводы и идеи, с которыми будет полезно ознайомиться представителям фирм и компаний, которые работают в условиях жесткой конкуренции.Документ Международный менеджмент(Донецкий национальный технический университет, 2006) Зухба, Даур Сергеевич; Максименко, Яна Анатольевна; Малышко, Александр Валентинович; Павлыш, Эдуард Владимирович; Перерва, Петр Григорьевич; Данько, Тарас Владимирович; Хоменко, Яна Владимировна; Гордиенко, Сергей Владимирович; Оленцевич, Наталья ВладимировнаДокумент Формування цінності взаємовідносин енергопостачальних підприємств зі споживачами електроенергії(Сумський державний університет, 2014) Перерва, Петро Григорович; Омеляненко, Тетяна ВолодимирівнаУ статті визначено та науково обґрунтовано поняття цінності взаємовідносин між учасниками роздрібного ринку електроенергії в процесі переходу до моделі ринку двосторонніх договорів з балансуючим ринком. Проаналізовано особливості споживання електроенергії на роздрібному ринку промисловими та непромисловими споживачами. Сформовано та обґрунтовано монетарні та немонетарні показники цінності взаємовідносин для енергопостачальних підприємств та споживачів електроенергії.Публікація Інновації у маркетингу і менеджменті(ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Денисенко, Микола Павлович; Жарова, Любов Валеріївна; Жихор, Олена Борисівна; Кармінський, О. М.; Клісіньскі, Я. С.; Ковальчук, С. В.; Лепа, Р. М.; Максимова, Тетяна Семенівна; Мірчев, Ангел Блажев; Мішенін, Є. В.; Перерва, Петро Григорович; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Решетнікова, І. Л.; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Хлобистов, Євген Володимирович; Чухрай, Наталія Іванівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Баранова, В. В.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Бородіна, І. П.; Бреус, С. В.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Дериколенко, О. М.; Должанський, І. З.; Жданова, О. С.; Жевага, О. О.; Зубов, С. О.; Івченко, Є. А.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Коверга, С. В.; Косенко, Олександра Петрівна; Кривич, Я. М.; Лук'янихін, В. О.; Махнуша, С. М.; Мішеніна, Г. А.; Мішеніна, Н. В.; Нагорний, Є. І.; Олефіренко, О. М.; Охтень, О. О.; Пересадько, Г. О.; Петруня, Віра Юріївна; Підлісна, О. В.; Семенюк, С. Б.; Ткачук, Ю. Я.; Шведун, Вікторія Олександрівна; Школа, В. Ю.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ярова, І. Є.; Боднар, А. В.; Васильєва, О. А.; Гайдабрус, Н. В.; Кропивко, Д. С.; Кугук, В. О.; Кучмійов, А. В.; Левченко, В. О.; Летуновська, Н. Є.; Найда, М. В.; Підлісний, В. В.; Провозін, М. В.; Провозін, Н. В.; Ронь, Я. О.; Росохата, А. С.; Рябченко, І. М.; Сагер, Л. Ю.; Самойленко, І. В.; Сигида, Л. О.; Тимохіна, Я. О.; Тимченко, М. В.; Ткачов, Максим Михайлович; Шатова, В. М.; Шевлюга, О. Г.; Щербаченко, В. О.У монографії досліджено проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України. Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи до вибору траєкторій інноваційного розвитку на різних рівнях узагальнення. Удосконалено існуючі та запропоновано нові инструменти і методи маркетингу та менеджменту інновацій. Розкрито газузеві особливості їх застосування. Для фахівців в області інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій, ТОР-менеджерів підприємств і установ. Буде корисний для викладачів, аспірантів і студентів економічних і технічних спеціальностей ВНЗ, а також для широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційним розвитком.