Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Комплаєнс-менеджмент у фінансово-кредитній сфері"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юр'єва, Ірина Анатоліївна
    Дисципліна «Комплаєнс-менеджмент у фінансово-кредитній сфері» є вибірковою для вивчення студентами третього курсу першого рівня освіти бакалавр за спеціальностями 0.72 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок». Вивчення цієї дисципліни допоможе студентам у подальшому при вивченні дисциплін «Фінансова безпека та фінансові ризики», «Аналіз господарської діяльності» та інших. Метою навчальної дисципліни є формування у майбутніх фахівців професійної компетентності «Комплаєнс-менеджмент у фінансово-кредитній сфері». Програма навчальної дисципліни орієнтована на засвоєння теоретичних та прикладних засад комплаєнс - менеджмент у фінансово-кредитній сфері. Курс «Комплаєнс-менеджмент у фінансово-кредитній сфері» охоплює теоретичні, нормативні та методологічні засади аналізу комплаєнс - менеджменту у фінансово-кредитній сфері. Курс має сприяти формуванню висококваліфікованих фахівців у сфері комплаєнс - менеджменту у фінансово-кредитній сфері із урахуванням його соціально складової.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з практичних занять з дисципліни "Комплаєнс-менеджмент у фінансово-кредитній сфері"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юр'єва, Ірина Анатоліївна
    Комплієнтність є однією з необхідних умов реалізації стратегічних рішень щодо забезпечення безперервності бізнесу з точки зору виконання раніше прийнятих зобов’язань. Метою вивчення дисципліни є аналіз та систематизація загальних підходів до організації комплаєнс-менеджменту в фінансово-кредитних установах з метою розкриття оптимальних стратегій, методологій та інструментів, необхідних для забезпечення високого рівня відповідності законодавству, регуляторним вимогам і етичним стандартам в діяльності підприємств. Кожна організація, будучи невід’ємною частиною суспільства, несе відповідальність за дотримання сформованих у суспільстві правил поведінки. Як наслідок, зростає кількість керівників, які усвідомлюють необхідність впровадження комплексного підходу до моніторингу та оцінки відповідності стратегій, що реалізуються, відповідно існуючим нормам та стандартам. Складається визначення комплаєнс-менеджменту як невід’ємного елементу системи управління підприємства, який забезпечує достатню впевненість у відсутності порушень вимог та дозволяє запобігти притягнення до відповідальності.Крім того, дослідження ставить за мету розгляд особливостей розвитку комплаєнсу в сучасному українському бізнесі як додаткової гарантії протидії корупції. За результатами ідентифікації та аналізу ключових комплаєнс-ризиків сформульовані практичні рекомендації щодо впровадження функцій комплаєнс-менеджменту в фінаново-кредитних установах, які передбачають послідовну реалізацію дій щодо запобігання та виявлення порушень правових та етичних норм реагування на їх наслідки. Саме комплаєнс-менеджмент можна узагальнено охарактеризувати, як внутрішньо-корпоративну систему, яка забезпечує відповідність діяльності підприємства параметрам інституційного простору, у межах якого вона функціонує; законодавчим нормам, стандартам, інструкціям та кодексам поведінки, договірним зобов’язанням, моральним та етичним нормам, недотримання яких може спричинити фінансові та репутаційні втрати.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з навчальної дисципліни "Фінансова безпека та фінансові ризики"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юр'єва, Ірина Анатоліївна
    Метою вивчення дисципліни є формування системи знань з питань забезпечення фінансової безпеки та фінансових ризиків як складової економічної та національної безпеки, а також тих її функціональних елементів, які безпосередньо впливають на рівень розвитку економічної системи держави в умовах глобальних трансформацій. У результаті вивчення дисципліни «Фінансова безпека та фінансові ризики», студенти мають не лише опанувати основи теорії економічної і фінансової безпеки та фінансових ризиків, але й навчитись об'єктивно оцінювати економічні процеси, що відбуваються у суспільстві, орієнтуватися в інформаційному просторі, ґрунтовно аналізувати і розуміти проблеми та тенденції розвитку фінансової системи країни. Усе це допоможе майбутнім фахівцям успішновирішувати складні практичні завдання, приймати ефективні управлінські рішення.