Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Methodological guidelines for the implementation of practical work in the academic discipline "Financial security and financial risks"
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2024) Yurieva, I. A.
    Financial security of the enterprise is the ability of the organization to ensure the stability and growth of its financial resources, to minimize risks and threats to financial assets. This is an important aspect of company management, especially in conditions of economic instability and competition. In order to develop practical skills from the lecture material of the financial security and financial risks course, according to the syllabus, practical work of the discipline is provided in the amount of 38 hours. The main components of the company's financial security are the protection of financial resources, which includes asset management, liquidity, reduction of losses from unscrupulous activities or financial fraud; risk management, such as assessment and minimization of risks related to investments, operational activities, loans, etc. Also, the main components of the practical study of the subject are financial planning - forecasting income and expenses to ensure the stability and development of the enterprise; information protection – protection of financial and commercial information from interference by third parties; control and audit - internal and external control of financial flows and operations with the aim of timely detection of violations or deviations.
  • Ескіз
    Документ
    Methodological materials before the execution of control works on the educational discipline "Code of Professional Ethics for Accountants and Auditors"
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2024) Yurieva, I. A.
    The course 'Code of Professional Ethics for Accountants and Auditors' aims to develop a deep understanding of the ethical principles and standards governing accountants' and auditors' professional activities. Professional ethics is the foundation of trust between professionals, clients, society, and regulators, and compliance with ethical standards is an essential aspect of every professional's work. This course covers the basic concepts of professional ethics and the current challenges faced by accountants and auditors in today's economy. The main emphasis is placed on the importance of adherence to the International Federation of Accountants (IFAC) Code of Ethics and local ethical standards.
  • Ескіз
    Документ
    Methodical instructions for the implementation of control works in the discipline "Compliance-management in the financial and credit sphere"
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2024) Yurieva, I. A.
    The study of published scientific papers, theoretical concepts, relevant methodological support and empirical analysis of compliance management practices in financial and credit institutions allowed the author to identify the most pressing issues that require scientific solutions. Compliance is one of the prerequisites for the implementation of strategic decisions to ensure business continuity in terms of fulfilling previously assumed obligations. The purpose of studying the discipline is to analyse and systematise general approaches to the organisation of compliance management in financial and credit institutions in order to reveal the optimal strategies, methodologies and tools necessary to ensure a high level of compliance with legislation, regulatory requirements and ethical standards in the activities of enterprises. Every organisation, being an integral part of society, is responsible for complying with the rules of behaviour established in society. As a result, there is a growing number of managers who are aware of the need to implement a comprehensive approach to monitoring and evaluating the compliance of implemented strategies with existing norms and standards.
  • Ескіз
    Документ
    Methodological instructions to perform practical works on discipline "Code of Professional Ethics for Accountants and Auditors"
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2024) Yurieva, I. A.
    Today, one of the critical issues is professional ethics, which is an integral part of the development of society. Any profession and specialty requires specific ethical standards of behavior. Every person engaged in one activity, to one degree or another, is interested in society's trust in the results of their activities and the high quality of the services provided, and accordingly, a high assessment of the results of their activities by society. - Form a holistic system of knowledge among students regarding professional values and requirements of accountants' professional ethics and practical application in the interests of society and the profession.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація управлінського апарату в системі соціально-трудових відносин
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Юр'єва, Ірина Анатоліївна
    Одним з найважливіших напрямків забезпечення соціальної спрямованості ринкової економіки є раціонально побудована організація праці на всіх рівнях управління. Участь України у світовому ринку праці передбачає організацію соціально-трудових відносин відповідно до міжнародних норм, інтеграцію національної системи відносин між працею і капіталом у систему, визнану світовим співтовариством. Це обумовлює необхідність дослідження проблем, пов’язаних із приведенням національного законодавства у відповідність до міжнародних трудових норм, вивчення та узагальнення вітчизняного і закордонного досвіду регулювання соціальнотрудових відносин, опанування «технології» оцінювання їх стану та розроблення пропозицій щодо вдосконалення з урахуванням світових надбань у цій галузі. Організована на науковій основі праця є провідним чинником росту її продуктивності – основи забезпечення конкурентноздатності господарюючих суб'єктів ринкової економіки. Організація праці означає приведення трудової діяльності людей у певну систему, яка характеризується сукупністю елементів та їх стійкими взаємозв'язками, змістом функціонування цих елементів, напрямками та динамікою їх розвитку. У межах підприємства першорядне значення для організації праці здобувають питання правильного розміщення працівників у виробництві на основі раціонального поділу праці й сполучення професій, спеціалізації і розширення зон обслуговування. Оптимізація управлінського апарату в системі соціально-трудових відносин в першу чергу вимагає зміни структури апарата стосовно рішення пріоритетних завдань антикризового управління, а саме застосування функціонального, ієрархічного, технологічного перерозподілу робіт і людей; про друге - призначення менеджерів відповідно до їхніх антикризових функцій (на основі посадової, професійної, кваліфікаційної і особистісної відповідності характеру та змісту антикризових функцій); по третє - удосконалення вертикальних і горизонтальних внутріапаратних і внутріфірмових комунікацій у ракурсі антикризових завдань, де головною метою є прискорення руху інформації, скорочення процедур прийняття рішень і забезпечення швидкого та неухильного виконання команд. Формування антикризових стратегічних планів належить до найбільш відповідальних і вагомих питань, оскільки саме обґрунтований вибір антикризових заходів забезпечує висновок підприємства зі стану кризи з найменшими втратами в найкоротший термін. Антикризова програма являє собою систему заходів, спрямованих на запобігання або усунення несприятливих для бізнесу явищ за допомогою використання всього потенціалу сучасного менеджменту, розробки й реалізації на підприємстві спеціальної програми, яка має стратегічний характер, дозволяє відсторонити тимчасові труднощі, зберегти й використовувати ринкові позиції підприємства, опираючись на свої сильні сторони з використанням власних ресурсів. Відтак існує нагальна потреба теоретичного опрацювання методів, прийомів, принципів оптимізації інтересів сторін соціально-трудових відносин за кризових економічних умов.