Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Theoretical bases of providing the economic sustainability of the enterprise
    (Університет банківської справи Національного банку України, 2019) Mishchenko, V. A.; Shevchenko, M. M.; Sitak, I. L.; Oryekhova, K. V.; Yavorsky, S. V.
    Ensuring economic sustainability of business entities is a guarantee of survival and the basis of stability of their position in the market, provides an advantage in attracting investment, obtaining loans, selecting contractors and attracting skilled personnel. The higher the sustainability of organizations that conduct entrepreneurial activity, the higher their adaptability, independence from changes on the market and, consequently, the less probability of bankruptcy. The purpose of the article is to study the essence of the concept of «economic stability», its types and factors that affect it as a necessary precondition for the sustainable development of the enterprise in a dynamic external and internal environment for appropriate management decision making. The requirements to ensure economic sustainability of the enterprise are: the necessity of permanent monitoring of the efficiency ensuring of enterprises, search for opportunities for responding the rapid changes in the internal and external environment and the formation of a strategy of activities, implementation of which occurs through redistribution of resources. That is why it is proposed to consider the specified characteristics as the basis for forming a mechanism for ensuring economic stability of the enterprise and developing a system of stability on various grounds. The semantic analysis of the category of sustainability, combined with the implementation of transformation processes, has made it possible to determine sustainability management as the appropriate level and quality of internal organizational changes to the requirements of a changing environment, to create conditions for the adoption of effective managerial decisions and to determine the ways and means of making changes. Achieving an appropriate level of stability is proposed by formation of an appropriate mechanism, which involves the allocation of methods and forms of influence on the processes of economic activity, each of which has its foundation, tools and leversю
  • Ескіз
    Документ
    Місце комплексу маркетингу в системі маркетингового стратегічного управління
    (НТУ "ХПІ", 2018) Шевченко, Марина Миколаївна
    Розглянуто теоретичні підходи до визначеня сутності комплексу маркетингу в системі маркетингового стратегічного управліня. Підходи розглянуто в ретроспективі та детально охарактеризовано. Висвітлено ключові чинники, що пливають на підходи до стратегічного маркетингового управління підприємством: турбулентні прояви глобалізації, підвищення страндартів якості продукції та ослуговування, поява новітніх засобів комунікації. Проаналізовано останні досягнення та джерела інформації на тему стратегічного маркетингового управління. Досліджено походженя та розвиток теоретичних підходів до визначення поняття "комплекс маркетингу", як елементу стратегічного маркетингового управління. Проаналізовано найважливіші складові комплексу маркетингу, обґрунтовано їх призначення та значущість для успішної реалізації конкурентоспроможних товарів на закордонних ринках. Узагальнено ключові моделі комплексу маркетингу, виявлено їх переваги та недоліки. Розглянуто класичні елементи комплексу макетингу: товарна політика, ціноутворення, посування та розповсюдження товару, а також доцільність використання додаткових елементів, пов'язаних з роллю та участю споживача, як ключового суб'єкта маркетингових процесів. Запропоновано оновлений підхід до формування комплексу маркетингу "5Р+5С", який однаково враховує інтереси підприємства, як виробника продукції, не залишаючи осторонь такі питання як ефективність виробництва та доцільність проведення маркетингових заходів, так і інтереси споживачів, адже в рамках даної моделі люди завжди будуть оцінюватися як найбільше багатство та цінність компанії. Він враховує стратегічні цілі та економічні інтереси підприємства, дозволяє охопити більшу частку цільового ринку, отримати прихильність споживачів, партнерів і лідерів суспільної думки та показати високі фінансові результати.