Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Доходи та прибуток підприємства та шляхи їх зростання
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Подліпаєва, Вероніка; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції біржової діяльності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Грідіна, Аліна Олегівна; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
    Залучення прямих іноземних інвестицій шляхом розвитку маркетингу підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Семенко, Є. В.; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
    Подходы к управлению эмоциями в маркетинге
    (Східноукраїнський інститут економіки та управління, 2017) Пушкар, Олександр Іванович; Іотова, Д. К.; Курбатова (Татаринцева), Юлия Леонидовна
  • Ескіз
    Документ
    Уточнение понятийного аппарата теории маркетинга впечатлений
    (Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2016) Курбатова (Татаринцева), Юлия Леонидовна
    В статье классифицированы основные подходы к пониманию сущности ключевых понятий теории маркетинга впечатлений. Обобщены различия понятий ощущения, чувства, восприятия, впечатления, эмоций, переживания, воспоминания. Представлена взаимосвязь основных понятий теории маркетинга впечатлений. Уточнено определение понятия "маркетинг впечатлений" на основании ценностного похода.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Маркетингові дослідження"
    (НТУ "ХПІ", 2015) Гапоненко, Ольга Євгенівна; Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
    Методичні вказівки містять основи загальної теорії та практичні завдання з досліджень маркетингового середовища підприємства; проведення сегментації ринків; розробки цінової політики підприємства; методів поширення на ринку; використання різних форм та методів маркетингових досліджень; виконання обробки маркетингової інформації з метою визначення впливу окремих факторів на обсяг продажу.