Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації щодо формування організаційно-економічного забезпечення цифрового маркетингу на підприємстві
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
    У статті надано методичні рекомендації щодо формування організаційно-економічного забезпечення цифрового маркетингу. Акцентовано увагу на визначенні ключових складових, таких як інформаційна, організаційна, ресурсна, маркетингова та економічна; проведено їх аналіз. Визначено наявні проблеми, які можуть виникнути під час впровадження організаційно-економічного забезпечення та висвітлено необхідність системного та гнучкого підходу для ефективного управління цифровим маркетингом на підприємстві.
  • Ескіз
    Документ
    Assessment of investment attractiveness and creditworthiness of business entities
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Caiduo, Yi; Long, Cheng; Osypova, Victoriia; Shirshova, Yana; Tataryntseva (Kurbatova), Yuliia
  • Ескіз
    Документ
    Innovative technologies impression management in digital marketing
    (2023) Tataryntseva (Kurbatova), Yuliia; Pushkar, Oleksandr
    The development and implementation of marketing innovations in market conditions is the only way to increase competitiveness and support high rates of development of organizations and their brands. Marketing innovations are aimed at more fully meeting the needs of consumers, opening new sales markets in order to increase sales, which is the key to the successful development of the organization. The role of the sociopsychological component in the process of managing digital marketing in the impression economy is growing. Therefore, in order to ensure the integrity and adequacy of the user’s perception of a multimedia product, recommendations for digital marketing management should combine a description of both the production-technological and sociopsychological components.
  • Ескіз
    Публікація
    Trends and Features of FinTech Management Processes Evolution During the Global Pandemic
    (Одеський національний політехнічний університет, 2022) Makarenko, Anastasiya B.; Tataryntseva (Kurbatova), Yu. L.; Kochetova, Tatiana I.
    Nowadays functioning of the national economy demands the country inclusion in the global processes of financial technology management. This article summarizes the key approaches to understanding the evolution of the use of financial technologies during the global pandemic. The growing influence of financial technologies on all spheres of life and economy is proved. Conclusions are drawn from the results of the research on the benefits of financial technologies application, in particular during the COVID pandemic.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана Костянтинівна
    У статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління корпоративною культурою підприємства в мережі. Доведено значущість формування корпоративної культури не лише всередині підприємства, а й поширенні інформації про ці процеси назовні, зокрема на сторінках фірмових сайтів та соціальних мереж. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може комплексно підходити до поширення власних цінностей, стандартів, переваг в мережі, формувати необхідний імідж ,що впливає на фінансові результати. Уточнено сутність споріднених понять до «корпоративної культури» та встановлено їх взаємозв’язок. Узагальнені основні принципи формування корпоративної культури. Доведено, що управління корпоративною культурою підприємства в мережі відповідає сучасним запитам ринку, необхідно не лише для підтримки лояльності бренду, збільшення обсягів продажів, але і для залучення коштів інвесторів. Ключові слова: корпоративна культура, фінансові результати, управління, соціальна відповідальність, імідж, позиціонування бренду, PR, SERM, управління репутацією, інвестиції, цифровий маркетинг, Інтернет, он-лайн торгівля.
  • Ескіз
    Документ
    Innovative methods of managing consumer behaviour in the economy of impressions, or the experience economy
    (Institute of Society Transformation, 2017) Pushkar, Oleksandr; Kurbatova (Tataryntseva), Yuliia; Druhova, Olena
    In the conditions of digital marketing development, the main problem of the development of enterprise business is management of consumer behaviour in the online environment. Enterprises should find new ways to attract and retain the attention of users. The purpose of the article is to develop recommendations for managing consumer behaviour in the economy of impressions, or the experience economy based on personalisation. The following research methods are used: analysis and synthesis, logical generalisation, abstract logic and the hypothetic-deductive method. The article formulates a hypothesis based on the phenomenon of the dependence of a person’s emotional response on the phase of his/her biological rhythm already in use in the practice of communication management and psychology. To partially confirm the hypothesis, a pilot experiment was prepared and conducted on the basis of the social network Facebook in 2017. The respondents were presented with an advertising multimedia product with a subsequent assessment of the emotional state. The received statistical results confirm the accepted hypothesis. Based on the hypothetic-deductive method, recommendations for managing consumer behaviour in the economy of impressions have been developed. The essence of recommendations is reduced to how to take into account the phases of human biological rhythms, as well as the choice of intellectual and emotional filling of the multimedia advertising product. Taking into account the personalisation processes, the models of users’ perception of advertising are modified. The process of users’ perception of the content, its impressions and emotions lie in interrelation with its biological rhythms. If the developer knows the data about the activity of the emotional and intellectual biorhythms of the user, it becomes possible to control impressions, passing the relevant content in the most favourable periods for perception. Practical application of the proposed recommendations will be useful for companies that carry out advertising activities in social networks that implement contextual advertising and direct marketing.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні положення щодо управління розвитком міжфірмових відносин у сучасних умовах
    (Чорноморський державний університет ім. Петра Могили, 2013) Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
    У статті розроблені методичні положення щодо управління розвитком міжфірмових відносин в інтегрованих групах, на засадах ціннісного підходу. Наведена послідовність етапів управління розвитком міжфірмових відносин підприємств, що входять до інтегрованої групи. Узагальнено ключові аспекти розвитку: кількісні, якісні, структурні, та уточнено їх особливості. Наведені практичні рекомендації щодо визначення пріоритетних напрямків розвитку відносин шляхом аналізу досягнутих цінностей у чотиривимірній площині. Визначено фактори, що впливають на процеси розвитку, підсилюючи або стримуючи їх.