Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Stats Tools for Revenue Analysis of Fortune 500 Leading Sectors
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2020) Shyriaieva, Natalia Volodumyrivna; Solyanik, Alesia Olegivna; Koval, Valeria Vitaliyivna
    This research is dedicated of tracing business tendency on the global market. The purpose of work is the analysis the Top 10 list of Fortune 500 over the last 10 years that represents economic indicators of the leading companies. In the paper, an overview of the list of the largest corporations, both public and private, in USA, which was published by Fortune 500, is presented. Moreover, Fortune 500 list gives information about profits for the fiscal year, change in revenues and profits, number of employees, sector, industry and location (city and state) of the corporations of interest. Therefore, this investigation illustrates an analyze of given data and a research of shifts between revenue and profit of different companies and changing a dominance of spheres of its business. Information from Fortune 500 allows to use visualization as a tool, that helps to conduct a comparative analysis across multiple companies of the list. It was selected the first 10 companies among 500 for analysis, which is only 5% of total, but the influence of their performance on the economy is colossal. It was analyzed revenue and quantity of selected industries. These data were handled and visualized using the program MS Excel. It is notable that the dynamic shifts the industries during 10 years are significant. It was found that the Health Care industry has been extremely “grown” and took 40% of the first 10 positions in Fortune 500. The Health Care industry was considered in details. It also was analyzed the positions of Health Care companies in precious years for representing boosted popularity of this industry clearly. All changes in the top are connected with modernization and technical development in the world that influence on increasing or decreasing a revenue and profit of corresponding companies. A demonstrative example of the stable rising is considered a retailing industry – Walmart corporation, and Health Care sector gains popularity. It is caused by a booming interest of people’s life and an appearance of a global pandemic – COVID-19, that influence not only the local market but also the global market.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості стану та динаміки фінансових результатів підприємств промисловості за видами економічної діяльності
    (ФОП Лібуркіна Л. М., 2018) Власова, Наталія Олексіївна; Носирєв, Олександр Олександрович; Кочетова, Тетяна Іванівна
    Цілями статті є дослідження тенденцій формування фінансових результатів підприємств промисловості та особливостей цього процесу в основних підгалузях за видами економічної діяльності й визначення основних проблем і можливостей фінансування інноваційного розвитку за рахунок внутрішніх джерел. Проаналізовано сучасний стан і динамічні зміни фінансових результатів підприємств промисловості за видами економічної діяльності в період 2010-2017 рр. Визначено основні тенденції, особливості окремих етапів формування фінансових результатів у різних підгалузях промисловості за видами економічної діяльності. Узагальнено проблеми щодо можливостей технологічної перебудови з точки зору забезпечення підприємств промисловості України внутрішніми фінансовими ресурсами. Обґрунтовано необхідність подальших досліджень специфіки формування фінансових результатів на підприємствах провідних галузей промисловості.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація управління фінансово-господарською діяльністю підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2018) Борзенко, Володимир Іванович; П'ятак, Тетяна Вікторівна
    Пропонується методика оптимізації управління фінансово-господарською діяльністю підприємства для підвищення ефективності його роботи в кризових умовах. Оцінка ефективності взаємодії підприємства-виробника і споживачів продукції здійснюється на основі аналізу співвідношення динаміки виручки від реалізації продукції і дебіторської заборгованості. Для цього вводиться інтегральний показник ефективності, який в узагальненому вигляді відображає процес розрахунків за спожиті товари. Обсяг реалізованої споживачам продукції залежить від виробничих можливостей підприємства по кожному виду продукції, ціни на неї та попиту на ринку. Оцінювати ефективність взаєморозрахунків між підприємством-виробником та споживачами продукції пропонується за допомогою визначених величин інтегрального коефіцієнту ефективності. При цьому підприємство орієнтується не на максимізацію, а оптимізацію обсягів збуту товарів різної номенклатури. Можливості підприємства, щодо виробництва оптимального обсягу продукції та вибору оптимальної кількості оптових торгівельних посередників враховуються за допомогою математичного моделювання. Запропоновано спосіб оцінки ризиків у збутовій політиці підприємства. Оцінка ризику "нереалізації" запланованого обсягу продукції проводиться шляхом обробки статистичної інформації. Коефіцієнти ризику по кожному виду продукції дозволяють складати прогнози продажів продукції на наступні періоди реалізації. Для цього враховується емпіричний розподіл продажів у часі для кожного споживача. У кожному часовому інтервалі визначається вірогідність реалізації певного обсягу продукції. Зроблено висновки, щодо можливості оцінки впливу негативних факторів на фінансово-господарську діяльність підприємства при плануванні його поточної діяльності.