Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження операцій у міжнародному бізнесі
    (Видавничий дім "Гельветика", 2021) Другова, Олена Сергіївна; Клепікова, Світлана Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Еджайл управління міжнародним маркетингом на підприемстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Чайкова, Олена Ігорівна; Подмокова, Анастасія Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Планування технологічного оновлення промислових підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Івахненко, Андрій Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Індустрія 4.0: конкуренція між бізнес-моделями – нова сутність конкурентоспроможності
    (НДЦ індустріальних проблем розвитку НАН України, 2018) Місюня, Руслан Михайлович; Майгурова, Дар'я Сергіївна; Зубкова, Аліна Болеславівна
    Метою статті є обґрунтування впливу бізнес-моделі підприємства на його конкурентоспроможність. Беручи до уваги відсутність об'єктивної значущості самої технології, необхідно визначити, яким чином бізнес-модель через комерціалізацію дозволяє розкрити приховану цінність інновації та довести можливість компанії конкурувати на ринку за умови наявності стійкої бізнес-моделі. Аналіз та узагальнення попередніх розробок у визначенні ефективності бізнес-моделей та показників конкурентоспроможності підприємства дозволив виділити 18 метрик. На підставі даних 10 провідних високотехнологічних компаній світу було проведено факторний та кореляційний аналіз за визначеними метриками. Результатом дослідження стало виділення ключових показників успішності бізнес-моделей, що впливають на конкурентоспроможність підприємства. Встановлено, що компанії, які будують свої бізнес-моделі, ґрунтуючись на розвитку досліджень та розробці інноваційних продуктів при стійкому маркетинговому супроводі таких дій, мають кращі показники конкурентоспроможності, особливо в довгостроковому періоді. Втім, й у короткостроковому періоді такі компанії мають конкурентну перевагу за фінансовими показниками діяльності та часткою ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Класифікація витрат на якість [продукції] машинобудівного підприємства
    (Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, 2008) Зубкова, Аліна Болеславівна
    У статті удосконалено класифікацію витрат на якість для застосування її на машинобудівних підприємствам, що полягає у врахуванні витрат на навчання у категорії витрат на попереджуючи заходи при формуванні загальних витрат на якість машинобудівного підприємства. Запропонована автором класифікація витрат на якість дозволяє проводити системний моніторинг загальних витрат або інвестицій в управління якістю на машинобудівному підприємстві для забезпечення якості продукції. Надана класифікація відрізняється від попередніх тим, що враховує всі витрати на навчання співробітників підприємства, а не лише витрати на "навчання питанням якості".
  • Ескіз
    Документ
    Методичний підхід до впровадження та оцінки ефективності системи управління якістю на машинобудівному підприємстві
    (Дніпропетровський національний університет, 2009) Зубкова, Аліна Болеславівна
    У статті удосконалено методичний підхід до впровадження на оцінки ефективності системи управління якістю підприємства, що поєднує дослідження культури якості як узагальнюючого показнику стану управління підприємством на чотирма вимірами культури якості та економічної оцінки діяльності підприємства, що включає діагностику ключових показників діяльності підприємства та визначення економічної вартості культури якості. Використання запропонованого підходу дозволить систематизувати підхід управління якістю на машинобудівному підприємстві та забезпечити комплексну оцінку діяльності підприємства. Також автором було визначено складові оцінювання ефективності систем управління якістю, що поєднують в собі фінансово-економічні показники діяльності промислового підприємства, показники оцінки якості продукції, показники рівня культури якості підприємства та показник економічної вартості культури якості підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Формування культури якості при впровадженні систем управління якістю
    (Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського, 2006) Зубкова, Аліна Болеславівна
    В сучасних умовах розвитку світової економіки впровадження системи управління якістю (СУЯ) постає засобом забезпечення конкурентоспроможності продукції машинобудівних підприємств на зовнішньому та внутрішньому ринках. Проте формальний підхід до впровадження СУЯ для отримання сертифікату ISO 9001:2000 не призводить до очікуваної мети, зокрема зростання експорту машинобудівної продукції України. Сутністю ж впровадження СУЯ є зміни, спрямовані на формування культури якості на промисловому підприємстві, що саме і є запорукою забезпечення його конкурентоспроможності в довгостроковому періоді.
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентоспроможність підприємства на зовнішньому ринку: залежність від культури якості
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2011) Зубкова, Аліна Болеславівна; Данько, Тарас Володимирович
    Існуючі моделі конкурентоспроможності підприємства, що розглядають фактор якості продукції, є статичними та не враховують динамічний характер змін при управлінні якістю та формуванні культури якості на окремому підприємстві. Запропонована модель конкурентоспроможності підприємства з урахуванням динамічного впливу культури якості сприяє управлінню темпом росту експортної діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Використання сучасних комунікаційних технологій в управлінні ланцюгами постачання
    (НТУ "ХПІ", 2013) Зубкова, Аліна Болеславівна; Поволоцька, Ольга Валеріївна
    В роботі проведено огляд сучасних комунікаційних технологій, що використовуються в управлінні ланцюгами постачання, зокрема: технології штрих-кодування, радіочастотної ідентифікації, супутникового GPS моніторингу, мобільного зв'язку, електронного обміну даними, хмарних обчислень, використання додатків для смартфонів та планшетних ПК, систем управління ланцюгами постачання, визначено їх переваги та недоліки. Досліджено використання комунікаційних технологій на 25 підприємствах лідерах з управління ланцюгами постачання