Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Діагностування фінансового стану й вірогідності банкрутства підприємства
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Іващенко, Павло Ігорович
    Проведено аналіз зарубіжних моделей діагностування імовірності банкрутства підприємств. Описані переваги й недоліки використання таких моделей. Акцентовано увагу на переваги моделей Терещенко О. О. і Матвійчука В. і необхідність використання їх в практичній діяльності національних підприємств. Пропонується модель оцінки й прогнозування банкрутства на базі вибору окремих фінансових індикаторів.
  • Ескіз
    Документ
    Роль фінансового потенціалу в сучасній концепції конкурентоспроможного менеджменту підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Дараган, Антон Володимирович; Другова, Олена Сергіївна
    У статті визначені основні особливості сучасного менеджменту компанії, до яких відносяться: антикризовість, інноваційність, вартісно-орієнтованість, контроллінговість. Описана необхідність врахування цих особливостей при формуванні й реалізації фінансового потенціалу як складової економічного потенціалу підприємства. Запропоновано формувати окремий інноваційно-інвестиційний потенціал наряду з іншими видами потенціалу. При цьому, фінансовий потенціал забезпечує безперервну інноваційність саме через такий найбільш динамічний інноваційно-інвестиційний потенціал з його інтелектуальною компонентою, забезпечуючи тим самим постійні конкурентні переваги підприємства. Описано взаємодію фінансового з економічним потенціалом через модель збалансованої системи показників, за допомогою якої враховуються нефінансові показники і яка уможливлює оцінювати внесок у фінансовий результат і потенціал різних ресурсів підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Крос-культурні комунікації для бізнес-лідерів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Макаренко, Анастасія Борисівна
  • Ескіз
    Публікація
    Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2022) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Другова, Олена Сергіївна; Макаренко, Анастасія Борисівна
    У статті представлені методичні рекомендації щодо Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства. Обґрунтована значущість процесів управління монетизацією в сучасних умовах ведення бізнесу та зростання ринку Інтернет-торгівлі. Уточнено сутність поняття монетизації digital маркетингу, яке містить не лише прибуткову частину, алк і частину витрат, які можливо мінімізувати за рахунок формування ціннісної пропозиції. Систематизовано моделі монетизації та запропоновано власний спосіб групування із додаванням нової групи - кастомної. Виділено 4 моделі монетизації: рекламна, модель продажу із посередником, модель прямих продажів, кастомна модель. Виділення кастомної моделі зумовлено тим, що процеси взаємодії із користувачами відбуваються на основі формування ціннісної пропозиції для користувачів. Попадання в інтереси цільової аудиторії збільшує їх зацікавленість і лояльність. Зростання бази клієнтів збільшує в свою чергу інтерес рекламодавців, партнерів та забезпечує притік нових користувачів. В той же час відбувається зменшення вартості залучення клієнтів на сайт. В статті наведені авторські рекомендації щодо підсилення ефективності процесів монетизації digital маркетингу.
  • Ескіз
    Документ
    Механизм управления системой поставщиков и потребителей в процессе финансово-хозяйственной деятельности предприятий фармацевтической отрасли
    (Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, 2010) Торкатюк, В. И.; Федоренко, Ирина Анатольевна; Гурина, И. В.; Клунько, Н. С.; Шевченко, Э. Ю.
    Рассматриваются особенности функционирования современных фармацевтических предприятий на основе многовариантного представления возможных схем взаимодействия инфраструктур поставщиков сырья и потребителей фармацевтической продукции, на основе комплексных исследований предлагается алгоритм выбора рациональных вариантов рационального функционирования современных фармацевтических предприятий.
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність формування фінансових результатів підприємств роздрібної торгівлі
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2008) Власова, Наталія Олексіївна; Мелушова, Ірина Юріївна
    У монографії досліджено сутність та галузеві особливості формування фінансових результатів підприємств торгівлі. Обґрунтовано методичні підходи до визначення ефективності процесу формування фінансових результатів як складової загального процесу управління підприємством. Запропоновано моделі, що дають можливість впливати на формування та прогнозувати фінансові результати підприємств галузі. Монографія призначена для наукових та практичних працівників, студентів економічних вузів та факультетів, які навчаються за навчальними планами підготовки бакалаврів, спеціалістів, слухачів магістерських програм, аспірантів відповідних фахових спрямувань, викладачів економічних дисциплін навчальних закладів усіх рівнів акредитації.