Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Сутність маркетингу зовнішньоекономічної діяльності підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Назарова, Тетяна Юріївна; Мягкова, Катерина Андріївна
    Стаття розкриває проблему формування маркетингової стратегії підприємства при виході на зовнішні конкурентні ринки. В ній розглянуто основні теоретичні положення та проаналізовано наукові позиції вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сутності поняття «маркетингу зовнішньоекономічної діяльності» та на підставі використання методу порівняння і аналізування відокремлено уточнене трактування досліджуваної категорії. Виділено ряд особливостей, які притаманні маркетингу зовнішньоекономічної діяльності сучасних підприємств та чинники, які впливають на вибір тієї чи іншої стратегії. Визначено основні завдання, що підлягають вирішенню в процесі розробки маркетингової стратегії. Досліджено основні етапи її формування та особливості, що виникають під час цього процесу. Управління маркетингом у сфері зовнішньоекономічної діяльності включає дослідження основних характеристик сучасного світового ринку, його динаміки, тенденцій розвитку і пріоритетів; визначення суб’єктів міжнародних зв’язків та особливостей поведінки і мотивації під час проведення ними маркетингової діяльності; характеристику основних параметрів середовища міжнародного маркетингу, у тому числі конкурентної ситуації; розробку стратегії виходу і діяльності на потенційному зарубіжному ринку; визначення проблем і специфіки технології маркетингової діяльності на зовнішніх ринках. Запропоновано алгоритм формування управлінського рішення міжнародного маркетингу, що ґрунтується на формуванні стратегії, розробці програм та заходів щодо підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємств сфери послуг під впливом глобалізаційних процесів світової економіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості та розвиток високотехнологічної галузі Україні
    (НТУ "ХПІ", 2016) Чайкова, Олена Ігорівна; Криклива, Тетяна Петрівна
    Розглянуто основні тенденції розвитку високотехнологічної галузі України і світу. Проаналізовано сучасні тенденції розвитку ринку високих технологій та участь в ньому України. Дослідженно структуру ринку високотехнологічної продукції. Розроблено пропозиції щодо вирішення національних проблем, обґрунтовано рекомендації щодо розвитку високотехнологічного сектора економіки України в умовах глобалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції розвитку світового ринку медичних послуг
    (НТУ "ХПІ", 2016) Решетняк, Олена Володимирівна; Баламут, Дарина Павлівна
    Розглянуто та проаналізовано основні тенденції розвитку світового ринку медичних послуг, проведено дослідження статистичних даних щодо забезпечення населення лікарями, також проаналізовано динаміку чисельності населення віком старше 60 років, тощо. Виокремлено найважливіші тренди, що мають найбільший вплив на сучасний розвиток ринку медичних послуг. Наведено рекомендації, щодо дій та можливих напрямків реформ, що можуть бути впроваджені у відповідності до подальшого розвитку світового ринку медичних послуг,
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості та розвиток галузей високотехнологічної продукції України
    (НТУ "ХПІ", 2016) Чайкова, Олена Ігорівна; Криклива, Тетяна Петрівна; Кононенко, Тетяна Петрівна
    Розглянуто сучасний стан та останні тенденції у високотехнологічному секторі економіки України і світу. Виявленні країни, де сконцентрована глобальна економічна діяльність. Вивчені досягнення країн світу з упровадження інновацій. Проаналізовано сучасні тенденції розвитку ринку високих технологій та участь в ньому України. Досліджено структуру ринку високотехнологічної продукції. Розроблено пропозиції щодо вирішення національних проблем. Обґрунтовані рекомендації щодо розвитку високотехнологічного сектора економіки України в сучасних умовах глобалізації.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження динаміки реалізації молочної продукції в Україні на прикладі ЗАТ «Галичина»
    (НТУ "ХПІ", 2011) Білоцерківський, Олександр Борисович
    У роботі досліджено динаміку реалізації молочної продукції в Україні за 2007-2009 р.р. Це завдання вирішується побудовою та аналізом рядів динаміки. Для виявлення тренду, сезонної та випадкової складових проведено моделювання рядів динаміки з реалізації молочної продукції. Використовувався метод збільшення інтервалів та метод аналітичного вирівнювання. Визначено індекси сезонності.