Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентоспроможність та інноваційний розвиток підприємств готельно-ресторанного і туристичного бізнесу
    (Одеський національний економічний університет, 2022) Носирєв, Олександр Олександрович
    У статті висвітлено питання сучасного стану та тенденцій розвитку підприємств індустрії гостинності. Мета дослідження полягає у розробці стратегічних напрямів підвищення конкурентоспроможності та інноваційного розвитку підприємств готельно-ресторанного і туристичного бізнесу в умовах сучасних соціально-економічних трансформацій та викликів. В умовах сучасних соціально-економічних трансформацій особливої важливості та значущості набуває розробка ефективних підходів щодо формування та нарощування конкурентних переваг підприємствами індустрії гостинності та туризму з урахуванням тенденцій розвитку світової економіки, що дозволить у майбутньому успішно протистояти конкуренції на міжнародному ринку. З використанням принципів системного підходу, методики узагальнення та критичного аналізу доведено, що розвиток індустрії гостинності як один із найбільш соціально важливих складників сфери послуг у сучасних кризових умовах надає змогу згладити нерівномірності функціонування економічних систем різних рівнів та забезпечити швидке відновлення їх у післякризових умовах. Конкурентоспроможність підприємств індустрії гостинності та в цілому туристичного бізнесу визначається як багатовимірна характеристика, яка відображає здатність підприємства та бізнесу як системи динамічно реагувати на зміни ринкової ситуації, щоб підтримувати домінування над іншими суб'єктами господарювання. Обґрунтовано, що підвищення конкурентоспроможності готельно-ресторанного та туристичного продукту можна досягти впровадженням інноваційних гостинних послуг та технологій обслуговування. За результатом проведеного дослідження зроблено висновки, що одним з найважливіших напрямків формування стратегічних конкурентних переваг в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі є надання послуг вищої якості порівняно з конкурентними аналогами. Для посилення конкурентних переваг індустрії гостинності важливим є вироблення організаційних схем реалізації регіональної політики в цій сфері щодо готельно-ресторанних та туристичних підприємств.
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент та маркетинг на ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Долина, Ірина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Ткачова, Надія Петрівна
    У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності в туристичній індустрії, основні характеристики ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг та оформлення їх результатів Наводиться список рекомендуємої для більш детального вивчення предмета літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Маркетинг туристичної діяльності") очної та заочної форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка, менеджмент, маркетинг туризму та гостинності
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Проскурня, Олена Михайлівна; Гармаш, Сергій Володимирович; Глізнуца, Марина Юріївна; Долина, Ірина Володимирівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Кучинський, Володимир Анатолійович; Маслак, Марія Володимирівна; Новік, Ірина Олексіївна; Носирєв, Олександр Олександрович; Побережний, Роман Олегович; Попов, Микола Олексійович
    У навчальному посібнику розкрито теоретичні положення і практичні питання щодо підготовки фахівців у сфері туризму до відповідності з освітньо-професійною програмою спеціальності "Туризм". Розглянуто організаційні, управлінські та технологічні засади туристичного бізнесу, висвітлено питання організації та структури виробництва туристичних підприємств. Викладений матеріал спрямовано на формування здатності здійснювати адміністративну, підприємницьку, проектну та дослідницьку діяльність з урахуванням сучасного стану та перспектив розвитку туристичного господарства. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів спеціальностей "Туризм", "Готельно-ресторанна справа" та "Менеджмент" закладів вищої освіти, а також широкого кола підприємців та практикуючих фахівців.