Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    The concept of digitalization and usage IT solutions in financial sector
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2021) Shyriaieva, Natalia Volodumyrivna; Adamkevych, Antuanella
    The era of Industry 4.0 has a great impact on the nature of finance and interaction between market participants. Industry 4.0 has already made a global contribution to improving and automating production through various physical and digital technologies. But one of the main questions today remains how companies can effectively use digital technologies in the financial sector. The paper considers the role of digitalization and the process of its implementation on real cases of companies around the world, as well as software used by companies. Based on the data received from Google Scholar and Statista, the demand for electronic document management, which became extremely popular during the Covid-19 pandemic, was confirmed as a solution and facilitation of the work remotely. The essence of the digitalization process study has been substantiated and the possibilities and prospects for the further development of this topic have been put forward. Further technological development and digitalization of financial services will be associated with the use of innovative financing methods and the development of FinTech startups that ensure the use of several online financial services directly to key market participants, excluding the participation of financial intermediaries. This could lead to a personalized system that will be used not only in the financial sector, but also in related sectors such as supply chain management and value chain creation.
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні засади формування стратегічного контролінгу в умовах діджиталізації системи управління розвитком підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Другова, Олена Сергіївна; Клепікова, Світлана Володимирівна
    У статті сформульовано методологічні засади формування стратегічного контролінгу в умовах цифровізації економіки. В роботі запропоновано системний підхід до формування методологічних засад застосування стратегічного контролінгу в умовах діджіталізації системи управління розвитком підприємства. Розкрито зв’язок стратегічного контролінгу із загальними факторами успішних стратегій та представлено загальну схему зв’язку стратегії із стратегічним контролінгом. Зазначено, що стратегічний контролінг управління знаходиться на перетині інноваційного менеджменту, інвестиційного менеджменту, управління проектами, інформаційно - аналітичного забезпечення, управлінського обліку та виконує функцію «управління за відхиленням» Цифровізація – це зміна бізнес-моделі на основі цифрових технологій, а не просто заміна аналогового ресурсу на цифровий. Стратегічний контролінг, як система забезпечення організаційного, методологічного, інформаційно-аналітичного менеджменту, здатний з найбільшою ефективністю забезпечити системні зміни та зворотний зв'язок у контурі управління. Він здатний визначити напрямок і швидкість розвитку, дослідити особливості зовнішнього і внутрішнього середовища, економічно обґрунтувати такі перетворення в усіх функціональних підсистемах підприємства. Цифровізація впливає на ринок та зміну професій. Для успішної побудови та розвитку стратегічного контролінгу в компанії необхідна підтримка топ-менеджменту та кваліфікованих контролерів, корпоративної культури, в якій можливий діалог. Розкрито фактори, що впливають на впровадження стратегічного контролінгу в організації. Діджиталізація виступає базовим елементом у пропонуємому методологічному підході застосування стратегічного контролінгу в управлінні підприємством.