Кафедра "Облік і фінанси"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main
Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Game theory as a tool for making optimal business decisions in foreign economic activity of enterprises(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Havrys, Olha; Sun, Changan; Kuchina, Svetlana; Gavrys, MykolaThe article is devoted to the study of the effectiveness of game theory in making business decisions regarding foreign economic activity by enterprises in conditions of uncertainty. The sources of information on this issue were analyzed and it was found that further development of the application of game theory in the foreign economic activity of enterprises is necessary. It has been established that the ambiguity of economic development trends, which has been especially evident in recent years in Ukraine and the world, and the instability of the market regulation mechanism encourage enterprises to look for new ways to overcome uncertainty in their activities. When solving economic problems, conflict situations often arise, which are caused by the conflicting interests of various structures. The mathematical apparatus for solving this type of problem is game theory, which is the theory of building mathematical models of optimal decision-making in conflict conditions. Game theory is a theoretical direction in science, a set of methods of mathematical analysis and assessment of the rules of behavior of participants in a conflict situation, which involves the interaction of two or more participants (players) in order for each of them to achieve their goals. The advantages of game theory are analyzed, in particular, the possibility of formalizing the process of considering typical scenarios of decision-making by the parties to the conflict and choosing the procedure for coordinating interests that will be optimal for all its participants. The main concepts, principles and classifications of game theory are presented, the foundations for understanding the use of game theory in economics are laid. Analyzing the usefulness of game theory in market competition, development of enterprise development strategy, investment activities and other areas, the possibility of wide application and effectiveness of game theory in decision-making regarding foreign economic activities of enterprises is shown.Документ Методичний підхід до формування трекшн-карти для підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність(ФОП Шейніна О. В., 2021) Пушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Заіченко, Інна Максимівна; Рабаі, АбделаліУ статті обґрунтовані методичні рекомендації з побудови трекш-карти при виході підприємства на зовнішні ринки. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може розставити пріоритети в процесі розвитку відносин з сегментами користувачів, що впливає на кінцевий результат. Узагальнені ключові підходи до розуміння сутності та способів розробки трекшн-карти. Трекшн-карта в загальному розумінні відображає прогрес бізнесу за його ключовими показниками. Відмінність побудови трекшн-карти від звичайного фінансового аналізу показників господарської діяльності відрізняється тим, що окрім вимірювання, методика передбачає глибокий причинно-наслідковий аналіз, розробку наочних матеріалів, що доповнюють аналіз коефіцієнтів. Розроблено методичні рекомендації з побудови трекшнкарти для підприємств, що здійснюють ЗЕД. Виділені основні етапи та розглянуто їх сутність Доведено, що побудова трекшн-карти відповідає сучасним запитам ринку, необхідна як для внутрішньо фірмового планування, так і для залучення коштів інвесторів.Документ Маркетингова стратегія просування товару на українському ринку на прикладі компанії ПАТ "сан інбев Україна"(НТУ "ХПІ", 2018) Геворкян, Артем Юрійович; Каплун, Аліна ВолодимирівнаВиявлені ключові фактори, які впливають на ринок українських пивоварів, проведена оцінка ризиків з урахуванням падіння пивного ринку та не сприяння уряду України до розвитку пивної галузі. Проведений аналіз маркетингово-збутової стратегії компанії, характеру змін настроїв у споживачів щодо смакових вподобань. Зроблено дослідження щодо розробки рекомендацій стратегії просування товару на ринку України. Виконано аналіз фінансового стану та аналіз діяльності підприємства, його конкурентного середовища, виявлені слабкі та сильні сторони підприємства, можливості та загрози при здійсненні діяльності. Наданий перелік стратегій просування продукції підприємства. Серед обраних стратегій переважає маркетингова діяльність підприємства, яка спрямована на соціальні рекламні кампанії, а також на укріпленні локальних торгових марок, які входять до українського портфелю брендів, розробка нової етикетки для продукції. Дані заходи спрямовані на підвищення привабливості споживача у традиційних і сучасних каналах збуту продукції. Запропоновані заходи щодо просування товару орієнтує підприємство на ринкові цінності, підпорядковує його діяльність забезпеченню споживчих потреб покупців цільового ринку. Формулювання стратегій просування товару допомагає із з’ясуванням особливостей потенційних покупців, їх потреб і життєвих цінностей; головних конкурентів, їх товарів, методів і способів поведінки на ринку; оптимальним вибором товарної і цінової політики; умінням ефективно створювати і використовувати торговельні мережі; здатністю створювати позитивний імідж своєму товару, торговій марці, а також переконувати покупця в особливих вигодах від користування пропонованим товаром і забезпечувати ці вигоди. Опрацьована стратегія ціноутворення підприємства, як результат запропоновано складання промо-плану з фокусом на бренди із супер-преміум сегменту для збільшення об'єму продажів та завоювання частки ринку конкурентів.Документ Внешнеэкономическая деятельность китайских предприятий(НТУ "ХПИ", 2014) Мищенко, Владимир Акимович; Мозенков, Олег Владимирович; Лю, БоВ статье рассмотрена внешнеэкономическая деятельность китайских предприятий, сферы интересов китайского капитала на международном рынке. Проанализирован размер инвестиций в зарубежные страны и перспективы дальнейшего развития инвестирования китайского капитала. Проведен анализ сотрудничества между Украиной и Китаем.Документ Китайские компании в мировой экономике(НТУ "ХПИ", 2013) Мищенко, Владимир Акимович; Мозенков, Олег Владимирович; Лю, БоВ статье рассмотрены особенности внешнеэкономической деятельности китайских компаний. Проанализировано размер инвестиций в зарубежные предприятия. Исследована география геополитического сотрудничества Китая.