Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Практичні аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2017) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Батюк, Кирило Олександрович
    У статті розкрита сутність поняття зовнішньоекономічна діяльність підприємства. Проаналізовано стратегічні підходи до формування маркетингового комплексу та зв'язок цього поняття з розробкою товарної політики на локальному і глобальному рівнях. Запропонована стратегія диференціації для ЗАТ "АВК" з урахуванням конкурентних переваг для кондитерської галузі.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегія ЗЕД проміслового підприємства на глобальних ринках
    (НТУ "ХПІ", 2014) Ємцов, Є. В.; Шевченко, Марина Миколаївна
    У статті розглянуто сутність стратегії ЗЕД в економічній сфері діяльності, етапи формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності. Обґрунтовано необхідність розробки зовнішньоекономічної стратегії підприємства, дослідження дозволили уточнити визначення стратегії ЗЕД підприємства як окремого виду функціональних стратегій підприємства, були визначені основні чинники впливу на формування стратегії ЗЕД, а також етапи її формування. Викладенні положення є основою для визначення показників, що кількісно характеризують успішність стратегії зовнішньої діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Формування маркетингової стратегії промислового підприємства на зовнішньому ринку на основі моделі "4С"
    (НТУ "ХПІ", 2013) Міщенко, Володимир Акимович; Мартиненко, О. Г.
    В даній роботі було проведено дослідження формування маркетингової стратегії промислового підприємства на основі сучасної моделі "4С", яка дає можливість ефективно функціонувати на зовнішньому ринку підприємству. Детально проведено аналіз її переваг і доцільність застосування.