Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Вплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана Костянтинівна
    У статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління корпоративною культурою підприємства в мережі. Доведено значущість формування корпоративної культури не лише всередині підприємства, а й поширенні інформації про ці процеси назовні, зокрема на сторінках фірмових сайтів та соціальних мереж. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може комплексно підходити до поширення власних цінностей, стандартів, переваг в мережі, формувати необхідний імідж ,що впливає на фінансові результати. Уточнено сутність споріднених понять до «корпоративної культури» та встановлено їх взаємозв’язок. Узагальнені основні принципи формування корпоративної культури. Доведено, що управління корпоративною культурою підприємства в мережі відповідає сучасним запитам ринку, необхідно не лише для підтримки лояльності бренду, збільшення обсягів продажів, але і для залучення коштів інвесторів. Ключові слова: корпоративна культура, фінансові результати, управління, соціальна відповідальність, імідж, позиціонування бренду, PR, SERM, управління репутацією, інвестиції, цифровий маркетинг, Інтернет, он-лайн торгівля.
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентоспроможність та інвестиційна привабливість підприємств
    (ТОВ "Фінансова Рада України", 2019) Сілова, Яна Володимирівна
    У статті розкривається питання оцінки конкурентоспроможності економіки територіально-організованих економічних систем, пошуку механізмів і способів її підвищення. Обґрунтовується, що інвестиції прив'язані не тільки до конкретних підприємств, але і до регіонів, галузей та країн. Тому інвестору при прийнятті рішення необхідно також мати інформацію про їх інвестиційну привабливість. На основі цього в статті представлені визначення наступнім економічним категоріям: конкурентоспроможність та конкурентоспроможність товару. Підкреслюється, що оцінка інвестиційної привабливості підприємства на основі фінансових показників здійснюється шляхом аналізу фінансового стану підприємства за допомогою системи фінансових коефіцієнтів. Також обґрунтовується, що з метою підвищення власної інвестиційної привабливості підприємство повинно постійно піклуватися про свої конкурентні переваги. У статті вказується, що через закритості бізнесу інші джерела інформації – дані рейтингів, аналітичних агентств, відкритих фінансових документів – не завжди дозволяють отримати достатні відомості про засновників, статутний капітал, річний оборот, структурі управління. Ділове співтовариство ще не готове до того, щоб робити бізнес прозорим, за цих обставин зростає значення іміджу компанії. Таким чином, з усього вище сказаного можна зробити висновок про те, що імідж і репутація компанії впливають на конкурентоспроможність, а також на інвестиційну привабливість підприємства і його цінних паперів. Робиться висновок, що кожен господарюючий суб'єкт повинен розглядатися як багатовимірний об’єкт, описуваний системою різних показників, серед яких особливо слід виділяти конкурентоспроможність, кожен з яких може проявити свій вплив на інвестиційну привабливість підприємства і його цінних паперів.
  • Ескіз
    Документ
    Проектування розвитку корпоративної культури підприємства для надання конкурентних переваг
    (НТУ "ХПІ", 2013) Ганус, А. І.; Іваницький, Вадим Дорофійович; Власенко, А. В.
    В статті обґрунтовано роль корпоративної культури у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Розкрито сутність чотирьох типів корпоративної культури підприємства. Виявлені основні типи корпоративних культур на конкретному підприємстві та оцінено їх вплив на імідж та конкурентоспроможність підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративна культура як основна конкурентна перевага підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Крисенко, А. В.; Іваницький, Вадим Дорофійович
    В статті обґрунтовано роль корпоративної культури у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Розкрито сутність впливу корпоративної культури на конкурентоспроможність підприємства. Виявлено основні типи взаємодії корпоративних культур на підприємстві та їх вплив на імідж та конкурентоспроможність підприємства