Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    International supply chain management. Lecture notes
    (2020) Shyriaieva, N. V.; Makarenko, Anastasiya B.; Bilotserkivskyi, Oleksandr
    The lectures cover foundations of the International Supply Chain Management course, including the role of logistics in economy and management, supply chain management, material flow management, supply, transportation, order processing and information systems, inventory management, warehousing, cargo handling, customer service. Questions for independent study are included. The lectures are developed for students of 073 "Management", 076 "Entrepreneurship, trade and exchange activity" majors.
  • Ескіз
    Публікація
    International supply chain management. Study guide
    (2020) Ширяєва, Наталя Володимирівна; Макаренко, Анастасія Борисівна; Білоцерківський, Олександр Борисович
    In these guidelines, the main numerical methods that are used in the course "International Logistics" are considered. Each section is dedicated to a separate topic of the course. All sections are constructed in the same way: first, the necessary theoretical information, then a detailed course of solving problems, and at the end of each section, options for individual homework. Variants of the tasks should be selected by the student’s last name in the group’s journal. The instructions also contain control questions to test students' knowledge.