Кафедра "Інформатика та інтелектуальна власність"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7444

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/iip

Кафедра "Інформатика та інтелектуальна власність" створена 12 травня 1999 року на факультеті "Комп'ютерні та інформаційні технології".

Саме в НТУ “ХПІ” на спеціальному факультеті патентознавства Міжгалузевого інституту післядипломної освіти, у той час – підвищення кваліфікації, у 1992 році було розпочато перепідготовку спеціалістів відповідної кваліфікації, що стало початком створення національної системи підготовки кадрів для сфери інтелектуальної власності України.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

Від 2019 року НТУ "ХПІ" та Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України створтли на кафедрі "Інформатика та інтелектуальна власність" спільний Науково-освітній центр "Цифрова інтелектуальна власність".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 – історичних, 1 – юридичних; 1 співробітник має звання професора, 7 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Методика порівняльного аналізу провайдерів хмарних обчислень
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Іоніс, О. О.; Соболь, Максим Олегович
  • Ескіз
    Документ
    Основи програмування на С/С++ в прикладах. Частина 2
    (2022) Соболь, Максим Олегович; Любченко, Наталія Юріївна; Івашко, Андрій Васильович; Паржин, Юрій Володимирович; Пугачов, Роман Володимирович
    Навчально-методичний посібник складається з восьми практичних робіт в прикладах, які охоплюють другу частину курсу "Основи програмування", присвячені розділам початкового курсу програмування: від рекурсії, використання покажчиків до самостійної розробки динамічних структур даних. Приклади представлені у вигляді добре документованих початкового програмного коду. Для студентів комп’ютерних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження використання штучного інтелекту в розумних системах догляду за рослинами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Глушко, В. І.; Соболь, Максим Олегович
  • Ескіз
    Документ
    Використання технології цифрової трансформації бізнес-процесів RPA для попередження нелегальної вирубки лісів
    (ТОВ "Планета – Прінт", 2020) Пугачов, Роман Володимирович; Соболь, Максим Олегович
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Програмування мікропроцесорів"
    (2021) Подорожняк, Андрій Олексійович; Любченко, Наталія Юріївна
    Самостійна робота студентів (СРС) – навчальна та навчально-дослідницька робота студентів, яка виконується у позаудиторний (аудиторний) час за завданням і при методичному керівництві викладача, але без його особистої участі. СРС не тільки сприяє ефективному засвоєнню навчальної інформації, способів здійснення пізнавальної або професійної діяльності, але й вихованню у студентів таких якостей, як відповідальність, ініціативність та працьовитість. Метою викладання дисципліни "Програмування мікропроцесорів" є ознайомлення студентів з принципами побудови мікропроцесорів (МП) та мікропроцесорних систем (МПС); вивчення структур і режимів функціонування мікропроцесорних засобів, програмування МП та пристроїв з їх оточення; вивчення основних режимів роботи МП і методів сегментної та сторінкової організації пам’яті; вивчення основних вузлів МП; вивчення сигналів системної шини МП і режимів передачі даних по системній шині; набуття практичних навичок побудови МПС та програмування роботи МП у заданому режимі. За результатами навчання студенти повинні знати і розуміти наукові й математичні положення, що лежать в основі функціонування комп’ютерних засобів, систем та мереж, а також уміти: – застосовувати знання технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації програмно-технічних засобів комп’ютерних систем та мереж для вирішення технічних задач спеціальності; – розробляти програмне забезпечення для вбудованих і розподілених застосувань, мобільних і гібридних систем; розраховувати та експлуатувати типове для спеціальності обладнання; – здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач комп’ютерної інженерії; – оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення.