Кафедра "Право"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3013

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/pravo

Кафедра "Право" створена в 1998 році задля розширення та поглиблення правових знань серед студентської молоді. Це був перший досвід створення правової кафедри у технічному закладі вищому освіти. Раніше правові дисципліни викладалися на кафедрі "Соціологія та право".

Першою завідувачкою кафедри "Право" стала Перевалова Людмила Вікторівна, кандидат філософських наук, на той час доцент.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 5 кандидатів юридичних, філософських, педагогічних та економічних наук; 5 співробітників мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингове забезпечення винахідницьких ідей
    (Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Арендаренко, Олександр О.
    В доповіді доведено, що маркетинговий супровід науки є критично важливим для перетворення винахідницької ідеї у ринково успішний продукт, що забезпечує стійкий розвиток та конкурентні переваги. Маркетингове забезпечення є важливим інструментом для перетворення інноваційної ідеї на успішний продукт, який знайде свого споживача і принесе прибуток.
  • Ескіз
    Документ
    Економічне позиціонування інтелектуальних здобутків в соціальних мережах
    (Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Волков, Владислав Володимирович
    В доповіді доведено, що завдяки соціальним мережам творці можуть досягти економічної незалежності, минаючи традиційні посередницькі структури, такі як видавці або продюсери. Це відкриває нові можливості для розвитку творчості та інновацій. У сучасному світі цифрова економіка відіграє все більш важливу роль, і соціальні мережі є її невід'ємною частиною.
  • Ескіз
    Документ
    Економіко-правові проблеми інтелектуальної власності
    (Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Гунько, Максим О.
    В доповіді доведено, що законодавство України про інтелектуальну власність, хоча і включає основні міжнародні стандарти, залишається недосконалим і часто відстає від світових тенденцій. Однією з основних проблем є неузгодженість нормативних актів, що регулюють різні аспекти інтелектуальної власності, а також відсутність чітких механізмів їх реалізації.
  • Ескіз
    Публікація
    Можливості інтернет-реклами в сфері туризму
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    Визначено, що туризм сьогодні - це глобальний комп'ютеризований бізнес за участю великих авіакомпаній, міжнародних готельних мереж і туристичних корпорацій, успішне функціонування якого неможливо уявити без використання інтернет-реклами. Успішна розробка і використання його основних видів (контекстний, банерний, поштовий) дає можливість задовольнити рекламні потреби учасників туристичного ринку зі значною економією часу і коштів, дає можливість туристичним агентствам-рекламодавцям.