Публікація:
Можливості інтернет-реклами в сфері туризму

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Державний біотехнологічний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Визначено, що туризм сьогодні - це глобальний комп'ютеризований бізнес за участю великих авіакомпаній, міжнародних готельних мереж і туристичних корпорацій, успішне функціонування якого неможливо уявити без використання інтернет-реклами. Успішна розробка і використання його основних видів (контекстний, банерний, поштовий) дає можливість задовольнити рекламні потреби учасників туристичного ринку зі значною економією часу і коштів, дає можливість туристичним агентствам-рекламодавцям.

Опис

Ключові слова

маркетинг, рекламний бізнес, інтернет, соціальні мережі, ефективність, продажі

Бібліографічний опис

Косенко С. А. Можливості інтернет-реклами в сфері туризму [Електронний ресурс] / С. А. Косенко, М. М. Ткачов, Н. П. Ткачова // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). – Електрон. текст. дані. – Харків : ДБТУ, 2024. – Ч. 2. – С. 673-676.– URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51320, вільний (дата звернення 11.09.2024 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в