Кафедра "Комп'ютерне моделювання та інтегровані технології обробки тиском"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7574

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kmit

Від 2020 року кафедра має назву "Комп'ютерне моделювання та інтегровані технології обробки тиском", попередня назва – "Обробка металів тиском".

Кафедра "Обробка металів тиском" як самостійний підрозділ заснована в 1929 році. Першим завідувачем її був Ілля Йосипович Фельдман. Підготовка інженерів з ковальського виробництва розпочалася на механічному відділенні ще від 1885 року.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    The influence of initial blank parameters on railway wheels manufacture with hot plastic deformation process
    (ТОВ "Укрметалургінформ "НТА", 2017) Babachenko, O. I.; Domina, K. G.; Kononenko, G. A.; Khulin, A. N.; Golovko, O. N.; Ashkelianets, А. V.
    The current article aims at simulation of hot plastic deformation process with the objective to determine the influence of initial blank H / D ratio on the cumulative deformation distribution within the wheel blank and position of its axial zone with its macrostructure improper quality. The methods of mathematical simulation have been applied for metal yield at the main stages of wheel blank hot plastic deformation (upset forging, spread and die forging) and simulation is carried out with program “Forge 3”. The research results are in the assessment performed for the deformed metal within the wheel volume and the research has been made with computer simulation of the hot plastic deformation for the wheel blanks with Ø 360 – 520 mm and shape form of H/D = 0.5– 1.6. The research has determined that the optimal initial blank for production of Ø 957-mm-railway wheels is the wheel blank of Ø 450 mm (H / D = 0.84) and its application enables fine workability of the wheel rim (the value of the cumulative degree of deformation is 85%) and that of the wheel disk is 92 %, this practice also excludes occasional defects of macrostructure to be present in the wheel. The scientific novelty of the current paper is in featuring the influence of initial blank geometry on the distribution of cumulative deformation and position of axial low-quality zone of the macrostructure in wheel blanks after hot plastic deformation. It has been found that on condition when wheel blank shape (H / D) is 0.73, 0.84 or 1.11, cumulative degree of deformation in wheel rim change insignificantly and is of 85 %. The practical value of the paper we see in determining the best possible or optimal initial blank for production of railway wheels with Ø 957 mm in diameter (a blank of Ø 450 mm and its H / D = 0.84), application of which provides good industrial results stated above.
  • Ескіз
    Документ
    Модернизация оборудования и промышленное внедрение ресурсосберегающих процессов ковки в условиях ООО "Днепропресс Сталь"
    (НТУ "ХПІ", 2018) Намоглу, Ариф; Чухлеб, Виталий Леонидович; Мишалов, Вячеслав Дмитриевич; Филиппи, Александр Александрович; Зубко, Юрий Юрьевич; Пиндич, Евгений Валентинович
    В статье рассмотрен процесс модернизации кузнечного оборудования и внедрения ресурсосберегающих технологий ковки на предприятии ООО "Днепропресс Сталь", которое является металлургическим заводом с полным циклом производства поковок из нержавеющих, легированных, жаропрочных сталей и сплавов от выплавки до готового изделия. На этом предприятии была проведена работа по сертификации ISO 9001:20015 системы менеджмента качества, а также ведется работа по разработке оптимальных режимов деформации при ковке поковок с целью получения высокого качества продукции. В частности, определено формоизменение при ковке при помощи компьютерного моделирования, получены данные по формоизменению прибыльной части слитка и разработаны рекомендации по оптимизации схем деформации для ковки слитков с уменьшенной прибыльной частью.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне дослідження кінематики процесів витягування i класифікація заготованок
    (НТУ "ХПІ", 2014) Євстратов, Віталій Олексійович; Левченко, Володимир Миколайович; Кутецький, Я. В.
    У статті наведені результати експериментального дослідження процесу витягування вісесиметричних деталей з пласкої заготованки. Описанi оригiнальнi способи виявлення особливостей деформації заготованок трьох рiзних розмiрiв: «великої», «середньої» та «малої». Експериментальні дослiдження пiдтвердили, що три схеми деформації, зазначенi авторами в раніше опублiкованих роботах, дійсно мають мiсце. Отриманi експериментальнi дані дозволяють обгрунтувати бiльш досконалу математичну модель процесу витягування i підійти до створення пiдсистеми САПР розроблення процесів витягування i конструювання робочого інструмента
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичний аналіз процесу видавлювання в умовах несиметричного розташування інструмента
    (НТУ "ХПІ", 2013) Євстратов, Віталій Олексійович; Левченко, Володимир Миколайович; Калита, В. С.
    У статті представлені результати теоретичного дослідження процесу холодного видавлювання деталей типу коробок зі змінною за периметром товщиною стінки, які отримані з використанням енергетичного методу. Значення параметрів, які варіювали, визначали із принципу мінімуму повної енергії деформації. На основі отриманих закономірностей розроблений і реалізований алгоритм математичної моделі. Результати дослідження можуть бути корисні при розробленні нових і вдосконалюванні існуючих технологічних процесів