Кафедра "Соціологія і публічне управління"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5835

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sp

Від квітня 2021 року кафедра має назву "Соціологія і публічне управління", попередня назва – кафедра "Соціологія і політологія" (від вересня 1992 року), первісна – кафедра наукового комунізму (заснована в 1964 році).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора соціологічних наук, 3 доктора наук з державного управління, 2 кандидата соціологічних, 1 – філософських наук; 4 співробітника мають звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Роль виховання в системі освіти
    (Класичний приватний університет, 2019) Агаларова, Карина Адільївна
    У статті розглянуто роль виховання в системі освіти. Наголошено, що сутність виховання полягає в організації процесу соціалізації індивідів, зокрема, молодого покоління. Зазначено, що між вихователем і вихованцем складаються соціальні відносини, які базуються на певній нормативно-ціннісній системі й виявляються в різних формах. Проаналізовано теоретичні принципи та функції, за допомогою яких можна організувати процес виховання в навчальному закладі. Зроблено висновок, що виховання органічно пов’язане з навчанням, ці види діяльності взаємодоповнюють і взаємозбагачують один одного. Доведено, що в процесі освіти навчання повинно мати виховний характер, а виховання – містити в собі навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Виховна складова у системі освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Агаларова, Карина Адільївна
    У статті розглядається роль виховної складової у системі освіти. Зазначається, що виховання є найважливішою функцією суспільства. соціальним за своєю природою, його сутність полягає в організації процесу соціалізації індивідів, і, зокрема, молодого покоління. Зазначаеться, що між вихователем і вихованцем складаються соціальні відносини, які базуються на певній нормативно-ціннісній системі і виявляються в різних формах. У статті проаналізовано теоретичні принципи, за допомогою яких можна організувати процес виховання в навчальному закладі. Зроблено висновок, що виховання органічно пов'язане з навчанням, дані види діяльності взаємодоповнюють і взаємозбагачують один одного. У процесі освіти навчання повинне мати виховний характер, а виховання містити в собі навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика та основні принципи сучасної освітньої парадигми
    (Класичний приватний університет, 2018) Агаларова, Карина Адільївна
    У статті розглядаються основні тенденції між сформованими традиціями в українській вищій школі та новими віяннями, пов’язаними зі вступом у світовий освітній простір. Зазначається, що головна мета інноваційної освіти – збереження і розвиток творчого потенціалу людини та підкреслюється, що головний принцип інноваційної освіти полягає в тому, що вона спрямована на формування світогляду, основаного на багатокритерійності рішень, терпимості до інакомислення й відповідальності за свої дії. У статті наголошується, що нова освітня парадигма як пріоритетне завдання освіти (загальної, середньої та вищої) передбачає орієнтацію на інтереси особистості, адекватні сучасним тенденціям суспільного розвитку. Також, у статті перераховуються основні пріоритетні напрями державної політики в галузі освіти. Розкрито сутність засад Національної доктрини освіти та її концептуальні положення. Підкреслюється важливість Національної доктрини освіти у переході до нового типу освіти.