Кафедра "Соціологія і публічне управління"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5835
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sp
Від квітня 2021 року кафедра має назву "Соціологія і публічне управління", попередня назва – кафедра "Соціологія і політологія" (від вересня 1992 року), первісна – кафедра наукового комунізму (заснована в 1964 році).
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора соціологічних наук, 3 доктора наук з державного управління, 2 кандидата соціологічних, 1 – філософських наук; 4 співробітника мають звання професора, 5 – доцента.
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки до виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни "Регіональний менеджмент і маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Круглов, Віталій Вікторович; Мороз, Володимир Михайлович; Терещенко, Діна АкрамівнаРегіональний менеджмент та маркетинг відіграють ключову роль у стимулюванні економічного зростання, розвитку та підвищенні конкурентоспроможності на регіональному рівні. У сучасному глобалізованому та взаємопов'язаному світі регіони виступають як динамічні економічні суб'єкти з унікальними характеристиками, ресурсами та потенціалом. Розуміння принципів, стратегій і практик регіонального менеджменту та маркетингу є важливим для політиків, бізнесу та зацікавлених сторін, які прагнуть використовувати регіональні переваги та ефективно вирішувати проблеми. Важливість регіонального менеджменту та маркетингу зумовлена їхньою здатністю сприяти сталому розвитку, просувати інновації та створювати цінності в межах певних географічних територій. Регіони охоплюють різноманітні галузі, сектори та громади, кожна з яких робить свій внесок у загальну економічну та соціальну структуру. Ефективне регіональне управління та маркетингові стратегії дозволяють зацікавленим сторонам використовувати місцеві ресурси, капіталізувати порівняльні переваги та максимізувати можливості для зростання і процвітання.Публікація Методичні вказівки для проведення практичних (семінарських) занять з навчальної дисципліни "Регіональний менеджмент і маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Круглов, Віталій Вікторович; Мороз, Володимир Михайлович; Терещенко, Діна АкрамівнаРегіональний менеджмент та маркетинг відіграють ключову роль у стимулюванні економічного зростання, розвитку та підвищенні конкурентоспроможності на регіональному рівні. У сучасному глобалізованому та взаємопов'язаному світі регіони виступають як динамічні економічні суб'єкти з унікальними характеристиками, ресурсами та потенціалом. Розуміння принципів, стратегій і практик регіонального менеджменту та маркетингу є важливим для політиків, бізнесу та зацікавлених сторін, які прагнуть використовувати регіональні переваги та ефективно вирішувати проблеми. Важливість регіонального менеджменту та маркетингу зумовлена їхньою здатністю сприяти сталому розвитку, просувати інновації та створювати цінності в межах певних географічних територій. Регіони охоплюють різноманітні галузі, сектори та громади, кожна з яких робить свій внесок у загальну економічну та соціальну структуру. Ефективне регіональне управління та маркетингові стратегії дозволяють зацікавленим сторонам використовувати місцеві ресурси, капіталізувати порівняльні переваги та максимізувати можливості для зростання і процвітання.Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Регіональний менеджмент і маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Круглов, Віталій Вікторович; Мороз, Володимир Михайлович; Терещенко, Діна АкрамівнаРегіональний менеджмент та маркетинг відіграють ключову роль у стимулюванні економічного зростання, розвитку та підвищенні конкурентоспроможності на регіональному рівні. У сучасному глобалізованому та взаємопов'язаному світі регіони виступають як динамічні економічні суб'єкти з унікальними характеристиками, ресурсами та потенціалом. Розуміння принципів, стратегій і практик регіонального менеджменту та маркетингу є важливим для політиків, бізнесу та зацікавлених сторін, які прагнуть використовувати регіональні переваги та ефективно вирішувати проблеми. Важливість регіонального менеджменту та маркетингу зумовлена їхньою здатністю сприяти сталому розвитку, просувати інновації та створювати цінності в межах певних географічних територій. Регіони охоплюють різноманітні галузі, сектори та громади, кожна з яких робить свій внесок у загальну економічну та соціальну структуру. Ефективне регіональне управління та маркетингові стратегії дозволяють зацікавленим сторонам використовувати місцеві ресурси, капіталізувати порівняльні переваги та максимізувати можливості для зростання і процвітання.Публікація Розвиток державно-приватного партнерства в Україні: механізми державного регулювання(Видавництво ХарРІ НАДУ "Магістр", 2019) Круглов, Віталій ВікторовичУ монографії розглянуто теоретико-методологічні основи формування механізмів державного регулювання розвитку державно-приватного партнерства в Україні, охарактеризовано його сучасний стан та проблеми розвитку в умовах реформування суспільних відносин, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного регулювання державно-приватного партнерства та підвищення його дієвості в процесі децентралізації. Досліджено сутність і соціально-економічну та правову природу ДПП в умовах сучасних суспільних відносин, узагальнено його основні принципи та моделі на основі аналізу світового досвіду. ДПП виявляє себе як перспективний інструмент трансформації інвестицій різних форм власності в суспільно важливі об’єкти, послуги та якісні зміни, досягаючи за результатами реалізації відповідних проєктів позитивного впливу на зростання конкурентоспроможності держави, посилюючи функції держави, спрямовані на регулювання безпеки, освіти, охорони здоров’я, захисту довкілля, логістичної діяльності та ін. Визначено механізми регулювання ДПП, виділено та класифіковано ризики держави та приватного власника у проєктах ДПП, розроблено методичні підходи до визначення його ефективності, проаналізовано розподіл ризиків держави та приватного власника. Обґрунтовано підходи до політики формування та розвитку ДПП. Виявлено умови розвитку системи ДПП в секторі безпеки та в системі міжмуніципального співробітництва в умовах децентралізації влади. Досліджено правові механізми реалізації проєктів розбудови інфраструктури шляхом ДПП. Розроблено концептуальні підходи до державного регулювання розвитку організаційного механізму ДПП. Запропоновано шляхи вдосконалення правового механізму державного регулювання ДПП. Визначено напрями підвищення дієвості державного регулювання ДПП.