Кафедра "Соціологія і публічне управління"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5835

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sp

Від квітня 2021 року кафедра має назву "Соціологія і публічне управління", попередня назва – кафедра "Соціологія і політологія" (від вересня 1992 року), первісна – кафедра наукового комунізму (заснована в 1964 році).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора соціологічних наук, 3 доктора наук з державного управління, 2 кандидата соціологічних, 1 – філософських наук; 4 співробітника мають звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Соціальний простір у науковому дискурсі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Розова, Олена Володимирівна
    У статті розкривається сутність поняття «соціальний простір» і аналізуються основні напрямки наукового дискурсу з цього напрямку. На основі проведеного аналізу виявлено, що соціальний простір являє собою логічно мислимий ідеальний об'єкт (конструкт), який включає події та дії, процеси та відносини, пов'язані з соціальною практикою. Доводиться, що соціальний простір має активну, діяльну сутність і є феноменом, який формується за рахунок впливу багатьох чинників: політичних, економічних, культурних тощо. Визначається, що в умовах особливого ставлення українського суспільства до університетської освіти, що формує стратегію формування суспільної свідомості, важливо визначити позицію університету в соціальному просторі. Крім того, для сучасного вітчизняного вишу, який функціонує в різних соціальних підпросторах: інформаційному, науковому, освітньому, культурному і т.д. вельми істотним є не тільки визначення його позиції в соціальному просторі, а й вплив на цю позицію за допомогою прес-служби університету.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості функціонування пресс-служби університету в інформаційному просторі
    (Видавничий дім "Гельветика", 2021) Розова, Олена Володимирівна
    У статті зазначено, що в сучасних умовах університети зобов’язані позиціонувати себе в інформаційному просторі, щоб забезпечити комунікацію із цільовою аудиторією (абітурієнтами, партнерами та стейкхолдерами). Сконцентровано увагу на особливостях функціонування пресслужби університету. Зазначено, що для реалізації своїх завдань університету потрібні певні інструменти, зокрема технології паблік рілейшнз. У статті наголошується на тому, що пресслужба є активним суб’єктом формування інформаційного простору. Зазначено, що основними робочими майданчиками пресслужби є новини й анонси на офіційному сайті та соціальні мережі. Підкреслено, що одним із важливих завдань пресслужби є створення яскравого, привабливого контенту, орієнтованого на формування позитивного образу. Зазначено, що університет через пресслужбу транслює в суспільство актуальну інформацію про свої яскраві події, освітні, наукові й культурні досягнення, інновації, конкурси, гранти, різні проєкти, стажування, студентську активність, діяльність керівництва. Авторка акцентує на тому, що тактичними завданнями пресслужби є підготовка пресрелізів, організація пресконференцій, брифінгів та оперативних коментарів для засобів масової інформації, зйомка відео, фотоконтент, моніторинг публікацій, організація інтерв’ю, інших виступів у газетах, пресклубах, теле- й радіопроєктах. Підкреслюється, що пресслужби повинні займатися не тільки поточними, щоденними проблемами, а й довготривалим плануванням і прогнозуванням. Зазначено, що в умовах відкритого суспільства пресслужба під час організації своєї діяльності повинна вибудувати інтерактивний тип комунікації. Аргументовано, що університет за допомогою пресслужби реалізує ідеологічні завдання. Підкреслено, що пресслужба університету повинна розробляти інформаційну стратегію закладу вищої освіти, орієнтуватися на різну аудиторію, аналізувати інформаційний контент, працювати з негативною інформацією. Зазначено, що пресслужба є активним суб’єктом формування інформаційного простору.