Кафедра "Соціологія і публічне управління"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5835

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sp

Від квітня 2021 року кафедра має назву "Соціологія і публічне управління", попередня назва – кафедра "Соціологія і політологія" (від вересня 1992 року), первісна – кафедра наукового комунізму (заснована в 1964 році).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора соціологічних наук, 3 доктора наук з державного управління, 2 кандидата соціологічних, 1 – філософських наук; 4 співробітника мають звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції реформування освіти
    (Класичний приватний університет, 2018) Агаларова, Карина Адільївна; Сутула, Оксана Анатоліївна
    Стаття присвячена реформуванню освіти в Україні. Підкреслено, що в подоланні кризи цивілізації, у вирішенні найгостріших глобальних проблем людства величезну роль відіграє освіта. Проаналізовано стан сучасної освіти. Обґрунтовано потребу в проведенні кардинальних змін у вищій освіті України. Зроблено висновок про доцільність реформування сучасної системи освіти, необхідність пошуку підходів до передачі знань, навичок, нетрадиційних методів навчання й формування нової парадигми.
  • Ескіз
    Документ
    Реформування освіти як чинник подолання її кризи
    (НТУ "ХПІ", 2018) Агаларова, Карина Адільївна; Сутула, Оксана Анатоліївна
    Стаття присвячена розгляду реформування освіти як чинник подолання її кризи. У статті підкреслюється, що в подоланні кризи цивілізації, у вирішенні найгостріших глобальних проблем людства величезна роль належить освіті. Аналізується стан сучасної освіти. Обґрунтовуються потреба і причини у проведенні кардинальних змін у вищій освіті України. Зроблено висновок про актуальність проблеми реформування сучасної системи освіти, пошуку нових підходів передачі знань, навичок, нетрадиційних методів навчання, і формування нової парадигми.