Кафедра "Соціологія і публічне управління"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5835
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sp
Від квітня 2021 року кафедра має назву "Соціологія і публічне управління", попередня назва – кафедра "Соціологія і політологія" (від вересня 1992 року), первісна – кафедра наукового комунізму (заснована в 1964 році).
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора соціологічних наук, 3 доктора наук з державного управління, 2 кандидата соціологічних, 1 – філософських наук; 4 співробітника мають звання професора, 5 – доцента.
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Біженці та внутрішньо-переміщені особи України на шляхах війни: кроки незламності(2023) Бірюкова, Марина Василівна; Калагін, Юрій Аркадійович; Коваліско, Наталія Володимирівна; Подшивалкіна, Валентина Іванівна; Терещенко, Діна Акрамівна; Шанідзе, Надія Олександрівна; Григор'єва, Світлана Василівна; Козлова, Олена Аркадіївна; Сутула, Оксана АнатоліївнаВ монографії представлено результати ініціативного дослідження колективу авторів щодо аналізу соціальних характеристик біженців та внутрішньо-переміщених осіб України як соціальної групи, яка виникла в наслідок повномасштабного вторгнення з боку сторони агресора. В книзі розглянуто причини та соціальні наслідки війни й висвітлено структуру соціального капіталу, що дав змогу українцям вистояти й консолідуватися. Виявлено особливості соціальних практик українців, що вибудовуються при прийнятті ними рішення про від'їзд, мотивів стримування евакуації, шляхів адаптації на новому місці проживання, типових проблем переселенців, факторів, що впливають на їх поведінку. Монографія містить значний емпіричний матеріал онлайн-опитування, результати вторинного аналізу даних та самостійних досліджень авторів. Монографія буде цікава науковцям та науково-педагогічним працівникам, докторантам, здобувачам вищої освіти з соціології, публічного управління, психології, представникам органів влади та громадських організацій, журналістам й пересічним громадянам, які бажають отримати інформацію про перше півріччя війни й ресурси українців в їх незламності.Документ Поняття "мовна особистість" як соціологічна категорія(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Шанідзе, Надія ОлександрівнаДокумент Проблеми та перспективи електронного навчання в сучасних умовах(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2021) Шанідзе, Надія ОлександрівнаДокумент Соціальна стратифікація та мова: соціологічний аспект взаємодії(WayScience, 2020) Шанідзе, Надія ОлександрівнаДокумент Поняття мовної особистості у соціологічному вимірі(Impress, 2019) Шанідзе, Надія ОлександрівнаДокумент Проблеми інформатизації освітньої діяльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Шанідзе, Надія ОлександрівнаДокумент Knowledge Representation Method for Object Recognition in Nonlinear Radar Systems(CEUR-WS, 2021) Makaruk, Maksym A.; Nazarov, Alexei S.; Shubin, Igor Yu.; Shanidze, Nadezhda A.Substantiation of the technical appearance of nonlinear short-range radar system designed to detect and measure the characteristics of objects with nonlinear electrical properties is the main topic of this article. The general principles of constructing short-range radar system are described in the form of their structural diagrams and algorithms for their operation, which ensure the maximization of the signal-to-noise power ratio at the output of the receiving device. An optimal procedure for distinguishing a noise-like signal against a background of noise and interference was proposed on the basis of measuring the moment characteristics of the probability distributions of signals and interference.Документ Metrics Applicable for Evaluating Software at The Design Stage(CEUR-WS, 2021) Gruzdo, Iryna V.; Kyrychenko, Iryna V.; Tereshchenko, Glib Yu.; Shanidze, Nadiya A.The paper reviewed and analyzed the existing metrics used in the software evaluation process at the design stage. Discussed issues related to the selection and accounting of indicators affecting the evaluation of software at the design stage in the management of software development. The study of the metrics used to perform the evaluation of software at the design stage. Find conclusions about the use of the metrics examined in management practice. Proved the need to study the metrics described in the Rada standards governing the process of developing software.Документ Методи штучних нейронних мереж для адаптивного тестування знань(Харківський національний університет радіоелектроніки, 2021) Шубін, Ігор Юрійович; Четвериков, Григорій Григорович; Ляшик, Володимир Андрійович; Шанідзе, Надія ОлександрівнаПід адаптивним тестовим контролем розуміють комп’ютеризовану систему науково обґрунтованої перевірки й оцінювання результатів навчання, що має високу ефективність за рахунок оптимізації процедур генерації, пред’явлення й оцінки результатів виконання адаптивних тестів, що заснована на методах побудови та оптимізації логічних мереж. Алгоритми підбору й пред’явлення завдань будуються за принципом зворотного зв’язку, коли при правильній відповіді суб’єкта навчання чергове завдання вибирається більш важким, а невірна відповідь спричиняє пред’явлення наступного більш легкого завдання, ніж те, на яке суб’єктом навчання була дана невірна відповідь. Також є можливість завдання додаткових питань по темах, які суб’єкт навчання знає не дуже добре для більш точного з’ясування рівня знань у даних областях. Вибір алгоритмів тестування наразі фактично обмежений формами представлення тестових завдань і алгоритмами оцінювання результатів тестування. Досягнення більш високих результатів і підвищення мотивації навчання в остаточному підсумку є основною метою тестування знань. Для визначення базового алгоритму, необхідно навести сценарій роботи системи. У його основі лежить модель приймання іспиту викладачем у студента, як модель адаптивного тестування. Такий вибір сценарію роботи системи обумовлений тим, що, по-перше, дана процедура історично добре формалізована, по-друге, при проектуванні тестів, їх розробнику необхідно спиратися на загальноприйняті, відомі й використовувані їм методи з мінімальною модифікацією.Документ Трансформація ідеї неперервної освіти як чинника соціалізації особистості в умовах мережевого суспільства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Шанідзе, Надія Олександрівна