Кафедра "Соціологія і публічне управління"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5835

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sp

Від квітня 2021 року кафедра має назву "Соціологія і публічне управління", попередня назва – кафедра "Соціологія і політологія" (від вересня 1992 року), первісна – кафедра наукового комунізму (заснована в 1964 році).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора соціологічних наук, 3 доктора наук з державного управління, 2 кандидата соціологічних, 1 – філософських наук; 4 співробітника мають звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми інформатизації освітньої діяльності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Шанідзе, Надія Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції реформування освіти
    (Класичний приватний університет, 2018) Агаларова, Карина Адільївна; Сутула, Оксана Анатоліївна
    Стаття присвячена реформуванню освіти в Україні. Підкреслено, що в подоланні кризи цивілізації, у вирішенні найгостріших глобальних проблем людства величезну роль відіграє освіта. Проаналізовано стан сучасної освіти. Обґрунтовано потребу в проведенні кардинальних змін у вищій освіті України. Зроблено висновок про доцільність реформування сучасної системи освіти, необхідність пошуку підходів до передачі знань, навичок, нетрадиційних методів навчання й формування нової парадигми.
  • Ескіз
    Документ
    Мотиви вибору ВНЗ та спеціальності абітурієнтами України (на прикладі студентів НТУ "ХПІ")
    (НТУ "ХПІ", 2018) Григор’єва, Світлана Василівна; Козлова, Олена Аркадіївна
    Стаття присвячена аналізу портрета абітурієнта НТУ "ХПІ", де, крім визначення мотивів професійного вибору, самооцінки особистих здібностей, розглядаються і основні цілі навчання в НТУ "ХПІ". У статті підкреслюється, що проблема професійного самовизначення стояла перед молоддю завжди, а сьогодні вона особливо актуальна, тому що сучасні умови ринку праці ведуть до того, що більшість випускників не мають ясної життєвої перспективи. Аналізуються мотиви отримання абітурієнтами вищої освіти, мотивація вступу до НТУ "ХПІ", мотиви вибору спеціальності, період формування професійного інтересу. Проаналізовано мотиви професійного вибору абітурієнтів; період формування інтересу молодих людей до обраної спеціальності (процес самовизначення, коли здійснено вибір спеціальності, ВНЗ); специфіку вибору ВНЗ (яким за рахунком був ХПІ, хто допоміг визначитися з вибором); уявлення про процес навчання в університеті; відповідність уявлень про навчання в університеті реаліям університетського життя.
  • Ескіз
    Документ
    Реформування освіти як чинник подолання її кризи
    (НТУ "ХПІ", 2018) Агаларова, Карина Адільївна; Сутула, Оксана Анатоліївна
    Стаття присвячена розгляду реформування освіти як чинник подолання її кризи. У статті підкреслюється, що в подоланні кризи цивілізації, у вирішенні найгостріших глобальних проблем людства величезна роль належить освіті. Аналізується стан сучасної освіти. Обґрунтовуються потреба і причини у проведенні кардинальних змін у вищій освіті України. Зроблено висновок про актуальність проблеми реформування сучасної системи освіти, пошуку нових підходів передачі знань, навичок, нетрадиційних методів навчання, і формування нової парадигми.