Вісник № 32
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9316
Переглянути
Документ Дослідження впливу торгової марки на споживчий попит і результати ринкової діяльності фірми(НТУ "ХПІ", 2014) Тихонова, А. В.У статті проаналізовано вплив торгової марки на конкурентоспроможність товарів, на споживчий попит та підвищення результатів ринкової діяльності фірми. Розглянуті функції товарного знаку та вигоди торгової марки для виробника та споживача. Зроблені висновки щодо особливостей застосування концепції брендингу на вітчизняному ринку.Документ Особливості бренда як основи стратегічного розвитку товару(НТУ "ХПІ", 2014) Федій, А. О.У статті досліджено основні питання щодо термінологічного обґрунтування понять «бренд», розглянуто бренд як інструмент впливу на ринкове середовище, виділені основні моменти створення бренда. Також розглянуто основні складові бренда, що сприяють процесу формування стратегії розвитку товару для підприємства. Визначені головні переваги, які надає бренд виробникам. Розглянуто головні принципи, які властиві бренду та етапи створення бренда.