Кафедра "Безпека праці та навколишнього середовища"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2354

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/safetyofliving

Від 2020 року кафедра має назву "Безпека праці та навколишнього середовища", попередня назва – "Охорона праці та навколишнього середовища", первісна назва – кафедра "Охорона праці".

Кафедра "Охорона праці" була створена в 1963 році. Першим її завідувачем був доцент Наумов С. С., який очолював кафедру протягом 1963-1970 років.

За час існування кафедри, крізь її "стіни" пройшло понад 70 тисяч студентів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 25 викладачів, серед яких 2 доктора технічних наук, 17 – кандидатів технічних, біологічних та психологічних наук, 1 – доктор філософії, 3 співробітника мають звання професора, 14 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 24
  • Ескіз
    Публікація
    Досвід впровадження змішаного навчання на кафедрі "Охорона праці та навколишнього середовища"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Твердохлєбова, Аліна Сергіївна
    Співробітники кафедри "Охорона праці та навколишнього середовища" НТУ "ХПІ" активно розробляють дистанційні курси для школярів, абітурієнтів, студентів усіх спеціальностей і спеціальності "Цивільна безпека".
  • Ескіз
    Публікація
    Деякі аспекти розвитку і організації дистанційного навчання
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2001) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегії ресурсного наповнення інформації викладачами для дистанційних курсів
    (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2001) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна
    Стаття містить відомості про стратегії наповнення інформації в дистанційному навчанні. Надані практичні рекомендації викладачам по обробці матеріалу в процесі створення дистанційних курсів. Зроблено акцент на вміння, якими повинні володіти викладачі дистанційних курсів. Розкриті основні моменти, які допоможуть викладачам створювати власні дистанційні курси.
  • Ескіз
    Публікація
  • Ескіз
    Публікація
    Засоби активізації мотивації студентів в дистанційному навчанні
    (Ужгородський національний університет, 2002) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна
  • Ескіз
    Публікація
    Деякі шляхи активізації емоційної сфери студентів в дистанційному навчанні
    (Дніпровський національний університет, 2002) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна
  • Ескіз
    Публікація
    Тестування як засіб контролю студентів в дистанційних курсах
    (Украинская ассоциация дистанционного образования, 2002) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Рибалко, Олена Володимирівна; Молодих, Г. С.
    Some questions of electronic testing in distance learning are concerned in the article: its importance in checking students’ knowledge, the main spheres of tests usage, testing possibilities in the virtual educational environment "Web-Class-KPI", special moments in criteria testings.
  • Ескіз
    Публікація
    Прийоми стимулювання позитивних емоцій студентів в дистанційному навчанні
    (Вінницький національний технічний університет, 2002) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна
    Subject approach of the report – methodology and practise of Distance Education. Author – a psycologist of Research Laboratory of Distance Education, National Technical Institute "Kharkov Polytechnical Institute". The article contains information about influence of emotions on the information learning process of students in distance learning. The accent is made on using verbal activation of emotions, such as problem questions, searching for idea of disagreements "take-off" that appear, checking the truth of obtained results and so on. The activity of tutor and student is carried out mainly using intellectual and emotional interaction between them, and the result of learning is connected with the learning process objective. To provide the highest activity of students the next forms are given: working with information processing, dialogue, learning discussions, teleconferences and so on. Some methods of interest stimulating are given, one of them is the situation of success. One of the pedagogical systems, transformed in distance education, is presented. Some aspects that differ distance education from traditional are marked out.
  • Ескіз
    Публікація
    Організація самостійної діяльності як фактор ефективності навчання в дистанційних курсах
    (Украинская ассоциация дистанционного образования, 2003) Кравець, В. О.; Кухаренко, Володимир Миколайович; Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Рибалко, Олена Володимирівна
    Questions of independent activity organization in Distance Education, its specificity, diversity and forms are described in the article.
  • Ескіз
    Публікація
    Роль викладача в системі дистанційного навчання
    (Украинская ассоциация дистанционного образования, 2004) Кухаренко, Володимир Миколайович; Рибалко, Олена Володимирівна; Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна
    The article contains information about the tutor’s influence on process of mastering of the knowledge by students in distant training. The levels of tutor’s productive activity are allocated. Besides we have discussed the peculiarities of tutor’s activity while teaching in the distant course.