Кафедра "Безпека праці та навколишнього середовища"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2354

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/safetyofliving

Від 2020 року кафедра має назву "Безпека праці та навколишнього середовища", попередня назва – "Охорона праці та навколишнього середовища", первісна назва – кафедра "Охорона праці".

Кафедра "Охорона праці" була створена в 1963 році. Першим її завідувачем був доцент Наумов С. С., який очолював кафедру протягом 1963-1970 років.

За час існування кафедри, крізь її "стіни" пройшло понад 70 тисяч студентів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 25 викладачів, серед яких 2 доктора технічних наук, 17 – кандидатів технічних, біологічних та психологічних наук, 1 – доктор філософії, 3 співробітника мають звання професора, 14 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Новий зміст навчання майбутніх фахівців з охорони праці в сучасних умовах
    (Донецький національний технічний університет, 2024) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Семенов, Євгеній Олександрович
    Мета. Розробити пропозиції та рекомендації щодо використання сучасних інструментів цифрових технологій у навчальний процес при підготовці бакалаврів та магістрів за освітньо- професійною програмою «Охорона праці» спеціальності 263 «Цивільна безпека» для підвищення якості навчання з урахуванням вимог ринку праці. Методика. Загальнонаукові (порівняння, класифікація, узагальнення, систематизація) та емпіричні (спостереження, пошук, опис, аналіз, SWOT-аналіз) методи дослідження. Результати. В результаті огляду літературних джерел було проаналізовано нові технології навчання: технології віртуальної та доповненої реальності (VR/AR), що містять навчальні ігри та поведінкову симуляцію, штучний інтелект, хмарні технології, відеоінструктажі, що дозволяють усунути невідповідність між необхідними та існуючими компетенціями майбутніх фахівців з охорони праці. Проведено SWOT-аналіз для оцінки основних проблем та ризиків впровадження сучасних інструментів цифровізації в освітній процес при викладанні за освітньо-професійною програмою «Охорона праці». У ході аналізу кейсів застосування цифрових технологій було отримано дані, які дозволили виявити слабкі та сильні сторони технологій, можливості їх застосування та загрози, з якими можуть стикатися всі учасники освітнього процесу в сучасних умовах. При правильному використанні потенціалу технологій всі учасники зможуть досягти бажаних результатів за рахунок підвищення продуктивності праці, покращення робочих процесів, ефективної побудови системи управління працею, поглиблення професійних компетенцій своїх співробітників та майбутніх фахівців. Наукова новизна. Показано застосування сучасних цифрових технологій: віртуальної та доповненої реальності (VR/AR), штучного інтелекту, хмарних технологій для вирішення завдань під час навчання майбутніх фахівців охорони праці в умовах воєнного стану з урахуванням сучасних вимог ринку праці. Практична значимість. Підвищення рівня застосування сучасних цифрових технологій всіма учасниками освітнього процесу за освітньо-професійною програмою «Охорона праці» сприятиме підвищенню якості освіти в умовах воєнного стану та підвищенню професійного рівня майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    The pedagogic conditions for the formation of activity safety culture
    (Громадська наукова організація "Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління", 2023) Demidova, Yu. Ye.; Movmyga, N. E.
  • Ескіз
    Документ
    Ensuring psychological safety to develop students’ risk-based thinking of the specialty "Civil security"
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2022) Yevtushenko, N. S.; Tverdokhliebova, Natalia; Mezentseva, I. O.
    Ukrainian society is exposed to external threats from the war with Russia, which negatively affects the plans, goals and quality of life, increases psychological tension and leads to a deterioration in the mental and social health of the population. This also applies to participants in the educational environment. The relevance of studying the state, experience, psychological and social capabilities of modern students is growing during the conduct of hostilities in Ukraine. Hence, the issue of psychological safety in the interaction of participants in the educational environment in distance and mixed forms of education becomes a priority. The process of forming risk-oriented thinking of students of a technical educational institution provides for training in understanding the phenomenon of risk-based thinking in the unity of three incarnations: a person himself determines what is acceptable for him, taking into account possible negative consequences, the presence of moral attitudes to preserve the life and health of people of social values of development social relations that exclude danger.