Кафедра "Програмна інженерія та інтелектуальні технології управління ім. А. В. Дабагяна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1665

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/asu

Від січня 2022 року кафедра має назву "Програмна інженерія та інтелектуальні технології управління ім. А. В. ДАБАГЯНА" (тоді ж, у січні 2022 року в окремий підрозділ виділилася кафедра "Інформаційні системи та технології"), попередні назви – "Програмна інженерія та інформаційні технології управління" (від 2015), "Автоматизовані системи управління" (від 1977); первісна назва – кафедра автоматичного управління рухом.

Кафедра автоматичного управління рухом заснована в 1964 році задля підготовки інженерів-дослідників у галузі автоматичного управління рухом з ініціативи професора Харківського політехнічного інституту Арега Вагаршаковича Дабагяна та генерального конструктора КБ "Електроприладобудування" Володимира Григоровича Сергєєва.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 4 доктора технічних наук; 24 кандидата наук: 22 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – економічних, 1 – доктор філософії; 3 співробітників мають звання професора, 19 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до лабораторної роботи № 4 "Розробка діагностичної експертної системи"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Єршова, Світлана Іванівна; Чередніченко, Ольга Юріївна; Мельник, Каріна Володимирівна; Іващенко, Оксана Віталіївна; Лютенко, Ірина Вікторівна; Гуляков, Олексій Дмитрович
    Методичні вказівки містять завдання для виконання лабораторних робіт для студентів базового напряму "Програмна інженерія". Мета навчальної дисципліни є опанування студентами теоретичних основ систем штучного інтелекту, надання студентам систематизованих знань про основні моделі, методи та технології, які використовуються; отримання студентами теоретичних знань та практичних навичок роботи з сучасними технологіями, отримання практичних навичок використання програмних засобів розробки онтологій у наукових дослідженнях; формування у студентів аналітичних здібностей, які б дозволили робити обґрунтований вибір методів, засобів та технологій при рішенні задач предметної області.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних розрахункових завдань з курсу "Управління розвитком організацій"
    (2019) Стратієнко, Наталія Костянтинівна; Лютенко, Ірина Вікторівна; Грінченко, Марина Анатоліївна
    Індивідуальні розрахункові завдання належать до засобів поточного контролю та використовуються з метою об'єктивного оцінювання знань та вмінь студентів з дисципліни Мета індивідуальних розрахункових завдань з курсу "Управління розвитком організацій" – закріплення студентами теоретичних знань та набуття практичних навичок, пов’язаних з обґрунтуванням прийнятих рішень з управління організаціями. У методичних вказівках подано загальні вимоги та рекомендації щодо виконання і оформлення розрахункових завдань, список джерел інформації, що рекомендуються студентам для виконання запропонованих завдань, питання для самоконтролю, а також перелік індивідуальних завдань і приклади їх виконання та оформлення. Індивідуальні розрахункові завдання складені відповідно до змісту робочої навчальної програми курсу. Методичні вказівки містять 34 варіанти, кожен з яких складається з 8 завдань рівнозначної складності, вирішення котрих потребує уміння застосовувати інтегровані знання програмного матеріалу дисципліни. Дані методичні вказівки є частиною загального методичного забезпечення курсу "Управління розвитком організацій" для студентів спеціальностей: 121 – інженерія програмного забезпечення, 122 – комп’ютерні науки та призначені для організації самостійної індивідуальної роботи студентів з дисципліни.