Кафедра "Програмна інженерія та інтелектуальні технології управління ім. А. В. Дабагяна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1665

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/asu

Від січня 2022 року кафедра має назву "Програмна інженерія та інтелектуальні технології управління ім. А. В. ДАБАГЯНА" (тоді ж, у січні 2022 року в окремий підрозділ виділилася кафедра "Інформаційні системи та технології"), попередні назви – "Програмна інженерія та інформаційні технології управління" (від 2015), "Автоматизовані системи управління" (від 1977); первісна назва – кафедра автоматичного управління рухом.

Кафедра автоматичного управління рухом заснована в 1964 році задля підготовки інженерів-дослідників у галузі автоматичного управління рухом з ініціативи професора Харківського політехнічного інституту Арега Вагаршаковича Дабагяна та генерального конструктора КБ "Електроприладобудування" Володимира Григоровича Сергєєва.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 4 доктора технічних наук; 24 кандидата наук: 22 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – економічних, 1 – доктор філософії; 3 співробітників мають звання професора, 19 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Coordinating Higher Education as an e-Government Initiative
    (2006) Cherednichenko, Olga; Kuklenko, Dmytro; Zlatkin, Sergiy
    Government plays a key role in providing higher education. It supplies policies and regulations, information to the society, administers funds and licensing, develops standards, etc. In the context of total e-Governing Ministries of Education of many countries initiated the creation of supporting information systems. These systems in most cases are limited to providing information resources of different kinds to the society by web-portals. Administering and coordinating functions are left out for some reasons. In this paper we discover the typical structure of higher education, different stakeholders involved in the process of providing higher education services, information and data flows. We discuss the key functions that information systems must support. And finally we propose the e-Government higher education reference model to be addressed when developing such information systems.