Кафедра "Програмна інженерія та інтелектуальні технології управління ім. А. В. Дабагяна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1665

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/asu

Від січня 2022 року кафедра має назву "Програмна інженерія та інтелектуальні технології управління ім. А. В. ДАБАГЯНА" (тоді ж, у січні 2022 року в окремий підрозділ виділилася кафедра "Інформаційні системи та технології"), попередні назви – "Програмна інженерія та інформаційні технології управління" (від 2015), "Автоматизовані системи управління" (від 1977); первісна назва – кафедра автоматичного управління рухом.

Кафедра автоматичного управління рухом заснована в 1964 році задля підготовки інженерів-дослідників у галузі автоматичного управління рухом з ініціативи професора Харківського політехнічного інституту Арега Вагаршаковича Дабагяна та генерального конструктора КБ "Електроприладобудування" Володимира Григоровича Сергєєва.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 4 доктора технічних наук; 24 кандидата наук: 22 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – економічних, 1 – доктор філософії; 3 співробітників мають звання професора, 19 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    An approach to the implementation of a competency-based approach in the learning management system
    (Національний авіаційний університет, 2023) Kopp, A. M.; Parashchych, Mykyta; Zviertsev, Herman; Motalyhin, Y. Y.; Strelnikova, Anna
    This paper solves the urgent problem of improving the tracking of the process of acquiring competencies by students through the means of analyzing the learning management system data and visualizing the results of the learning process. The object of the study is to track the process of acquiring competencies by students. The subject of the study includes software components for the implementation of a competency-based approach in the learning management system. The purpose of the study is to improve the tracking of the process of acquiring competencies by students by analyzing the data of the Learning Management System (LMS) and visualizing the results of the learning process. Thus, to achieve this goal, we analyzed the technologies for processing learning data from LMS, analyzed the features of modeling the learning process based on Petri nets and BPMN (Business Process Model and Notation), determined a data structure, and proposed an algorithm for building a model and visualizing the learning process data. The developed software components allow processing of learning process data from LMS, building models and visualizations of learning process data, saving the results to data warehouses, depicting the learning process model, and visualizing learning process data for further analytical processing.