Кафедра "Програмна інженерія та інтелектуальні технології управління ім. А. В. Дабагяна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1665

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/asu

Від січня 2022 року кафедра має назву "Програмна інженерія та інтелектуальні технології управління ім. А. В. ДАБАГЯНА" (тоді ж, у січні 2022 року в окремий підрозділ виділилася кафедра "Інформаційні системи та технології"), попередні назви – "Програмна інженерія та інформаційні технології управління" (від 2015), "Автоматизовані системи управління" (від 1977); первісна назва – кафедра автоматичного управління рухом.

Кафедра автоматичного управління рухом заснована в 1964 році задля підготовки інженерів-дослідників у галузі автоматичного управління рухом з ініціативи професора Харківського політехнічного інституту Арега Вагаршаковича Дабагяна та генерального конструктора КБ "Електроприладобудування" Володимира Григоровича Сергєєва.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 4 доктора технічних наук; 24 кандидата наук: 22 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – економічних, 1 – доктор філософії; 3 співробітників мають звання професора, 19 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Towards web-based monitoring framework for performance measurement in higher education
    (Rózsadomb Contact Kft nyomdájában, 2013) Cherednichenko, Olga; Yanholenko, Olha
    The given work represents web-based monitoring framework for measuring performance of functioning of higher education establishment. High-level key performance measures for higher education are suggested. The models forming the basis for web-based monitoring framework and their goals are presented. Multi-agent architecture is suggested for implementation of the framework.
  • Ескіз
    Документ
    Towards higher education quality assessment framework for students satisfaction evaluation
    (2012) Cherednichenko, Olga; Yangolenko, Olga
    This paper presents the framework of higher education quality assessment. The estimates of education quality can be used by the chiefs of higher education establishments (HEE) to take management decisions. The suggested approach is based on SERVQUAL method, supposing that education quality is the quality of provided service. Within the elaborated framework students fill in the questionnaire, their answers reflect the gap between perceived and expected education quality. The survey results are processed with the help of Rasch model. This approach was tested at the Information and management faculty of National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute".
  • Ескіз
    Документ
    Технология управления развитием высшего образования на основе внебюджетного финансирования
    (Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", 2009) Чередниченко, Ольга Юрьевна; Лютенко, Ирина Викторовна
    Работа посвящена вопросам управления развитием системы высшего образования. Рассмотрены основные принципы решения задач управления развитием как с точки зрения государственных механизмов регулирования, так и с учетом привлечения внебюджетных источников финансирования. Отмечено, что одним из перспективных направлений в решении проблем финансового обеспечения сферы образования является развитие внебюджетных инвестиционных фондов. Предложена общая схема технологии управления развитием высшего образования. Рассмотрены задачи управления на уровне инвестиционного фонда.
  • Ескіз
    Документ
    Разработка информационной технологии оценки качества высшего образования на уровне ВУЗа
    (Технологический центр, 2010) Чередниченко, Ольга Юрьевна; Алимова, А. А.; Лютенко, Ирина Викторовна; Ершова, Светлана Ивановна
    Предлагается информационная технология оценки качества высшего образования, состоящая из двух этапов: разработка методики оценки качества и ее применение. Рассмотрен подход к определению важности показателей качества на основе экспертного метода. Разработаны модели использования и архитектура программного обеспечения.
  • Ескіз
    Документ
    Information technology of higher education monitoring: a quality-based approach
    (Технологический Центр, 2011) Cherednichenko, Olga; Riabko, Olha
    The principles of information technology development for the system of higher education monitoring are considered. For education quality estimation the evidence model is built. It consists of scoring models based on stakeholders’ preferences and measurement model which is implemented using the modern measurement theory.