Кафедра "Програмна інженерія та інтелектуальні технології управління ім. А. В. Дабагяна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1665

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/asu

Від січня 2022 року кафедра має назву "Програмна інженерія та інтелектуальні технології управління ім. А. В. ДАБАГЯНА" (тоді ж, у січні 2022 року в окремий підрозділ виділилася кафедра "Інформаційні системи та технології"), попередні назви – "Програмна інженерія та інформаційні технології управління" (від 2015), "Автоматизовані системи управління" (від 1977); первісна назва – кафедра автоматичного управління рухом.

Кафедра автоматичного управління рухом заснована в 1964 році задля підготовки інженерів-дослідників у галузі автоматичного управління рухом з ініціативи професора Харківського політехнічного інституту Арега Вагаршаковича Дабагяна та генерального конструктора КБ "Електроприладобудування" Володимира Григоровича Сергєєва.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 4 доктора технічних наук; 24 кандидата наук: 22 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – економічних, 1 – доктор філософії; 3 співробітників мають звання професора, 19 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Об одном алгоритме оптимизации обликовых характеристик модели парка пассажирских магистральных самолетов
    (Вища школа, 1983) Годлевский, Михаил Дмитриевич
    Представлен алгоритм, основанный на совместном использовании одного из подходов последовательного анализа вариантов и двух градиентных методов, который был применен для оптимизации модели парка пассажирских магистральных самолетов с многоэкстремальной целевой функцией. Модель содержит восемь переменных. Конкретная реализация алгоритма осуществлена на примере сети, состоящей из 1930 авиалиний.
  • Ескіз
    Документ
    Вопросы автоматизации перспективного планирования в отрасли гражданской авиации
    (Вища школа, 1985) Горелый, Алексей ВАсильевич; Заруба, Виктор Яковлевич; Сухоруков, С. В.
    Рассмотрено алгоритмическое обеспечение перспективного планирования капитальных вложений в отрасли гражданской авиации. Описаны основные положения разработанной многошаговой аукционной процедуры принятия плановых решений, основанной на теоретико-игровом подходе. Предложена возможная форма автоматизации принятия плановых решений.
  • Ескіз
    Документ
    О декомпозиции несепарабельной задачи
    (Вища школа, 1979) Голоскоков, Александр Евгеньевич
    Рассмотрен один из подходов расчленения несепарабельной задачи распределения самолетов по сети авиалиний гражданской авиации, основанный на использовании характерной особенности задачи, которая состоит в том,. что сеть авиалиний можно представить в виде совокупности узлов.