Кафедра "Гуманітарні науки"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1702
Офіційний сайт кафедри http://http://web.kpi.kharkov.ua/kgn
Увага! Поповнення колекції кафедри "Гуманітарні науки" тимчасово, від травня 2023 року, призупинено.
Кафедра "Гуманітарні науки" існує від 1973 року.
Більшість фахівців кафедри викладали в різних країнах світу – в Австрії, Великобританії, Швеції, Іспанії, Італії, Сірії, Шрі-Ланці, Монголії, Алжирі, Афганістані, Гвінеї, Судані, на Кубі і Мадагаскарі.
Переглянути
33 результатів
Результати пошуку
Документ Доцільність урахування мовленнєвих норм під час навчання комунікації іноземних студентів(Національний фармацевтичний університет, 2021) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна ВасилівнаДокумент Лексическая парадигма "лирический герой" в лирике С. Клычкова(Московский финансово-юридический университет, 2012) Дидоренко (Мирошниченко), Мария ПавловнаПарадигматический анализ позволяет более подробно изучить лексику идиостиля писателя. В рамках функционального направления в лингвистике парадигматический анализ лексики текста рассматривается как модель процесса восприятия текста реципиентом. В процессе рецепции от вербального линейного развёртывания текста воспринимающий переходит к оперированию "предметными" образами, т.е. образами явлений, ситуаций внетекстовой действительности, которые связываются в сознании реципиента в образно- понятийные парадигмы [Степанченко И.И. Поэтический …, 7-14]. Вербальные единицы, эксплицирующие парадигму, выступают в роли определений соответствующих когнитивных структур и могут включать отдельные слова и более протяжённые текстовые отрезки. Объединение вербальных единиц в одну парадигму, как и установление связи между парадигмами, рассматривается как процесс понимания текста и является сложным и субъективным процессом (подробнее см. труды Н. А. Рубакина, М. Н. Правдина, психолингвистические исследования). Таким образом, образно-понятийные парадигмы, хотя и представляют собой языковые образования, выделяются и объединяются на основании неязыкового признака.Документ Навчання аудіювання з української мови як іноземної(2022) Сєдойкіна, Тетяна МиколаївнаДокумент Окказионализмы как полигон для совершенствования лингвистических знаний инофона(Іванченко І. С., 2020) Нагайцева, Нина ИвановнаДокумент Проблематика класифікації омонімів у сучасній англійській мові(Горлівський інститут іноземних мов Державного вищого навчального закладу "Донбаський державний педагогічний університет", 2018) Дмитрик, Аліна ЮріївнаДокумент Використання римованих текстів на уроках англійської мови у початковій школі(ТОВ "Нілан-ЛТД", 2017) Дмитрик, Аліна Юріївна; Репко, Інна ПетрівнаУ статті розглядаються римовані тексти як ефективний засіб підвищення мотивації до навчання англійської мови у початковій школі. Автор висвітлює функції та етапи навчання, обґрунтовує доцільність їх використання на уроках англійської мови.Документ Формування лінгвістичної компетенції засобами віршованих творів на початковому етапі навчання англійської мови(Житомирський державний університет ім. Івана Франка, 2017) Дмитрик, Аліна ЮріївнаДокумент Особливості вживання та перекладу "проблемних" слів у сучасній англійській мові(Класичний приватний університет, 2016) Дмитрик, Аліна ЮріївнаДокумент Работа над художественным текстом в иностранной аудитории (на примере рассказа А. П. Чехова "Радость")(Харьковский национальный медицинский университет, 2010) Ковтун, Наталия Ивановна; Криволапова, Елена ВладимировнаДокумент 60 корней(ТОВ "Цифра Принт", 2010) Олейник, Светлана Павловна; Романов, Юрий Александрович; Квашина, Татьяна СергеевнаНастоящее пособие представляет собой сборник тренировочных упражнений на различение употребления в речи родственных слов. Предназначено для студентов-иностранцев продвинутого этапа обучения, а также может быть использовано на краткосрочных курсах РКИ.