Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 17
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна
    Навчальна дисципліна «Організація готельного господарства» спрямована на оволодіння основними поняттями, принципами, процесами і технологіями організації діяльності закладів готельного господарства. В ході вивчення дисципліни студенти дізнаються про історію становлення та розвитку готельного господарства в Україні та світі, види та типи засобів розміщення, нормативно-правові засади організації їх діяльності, архітектурно-планувальні рішення, функціональну організацію приміщень житлової і нежитлової групи, організацію і технологію роботи структурних підрозділів закладів готельного господарства тощо. Метою освітнього компонента «Організація готельного господарства» є оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками в сфері організації обслуговування споживачів та діяльності закладів готельного господарства.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Самостійна робота з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» спрямована на поглиблення знань студентів у галузі сучасних технологій, які застосовуються у виробництві продуктів харчування та організації обслуговування в індустрії гостинності. Включає в себе вивчення інноваційних технологій приготування страв, таких як молекулярна кухня, використання роботизованих систем для приготування та обслуговування, впровадження 3D-друку продуктів харчування, аналіз технологій автоматизації на виробництві та в сфері обслуговування, вивчення екологічних інновацій, зокрема, дослідження впливу технологій на екологію та стале виробництво, включаючи використання екологічних матеріалів для пакування, енергоефективного обладнання та зниження харчових відходів; цифровізація обслуговування споживачів, впровадження мобільних додатків для замовлення їжі, використання штучного інтелекту для аналізу поведінки споживачів і персоналізації обслуговування, а також застосування технологій віртуальної (VR) та доповненої реальності (AR) для створення інтерактивних меню та віртуальних турів ресторанами або готелями; інновації в логістиці та ланцюгу постачання в т.ч. аналіз нових методів транспортування, зберігання продуктів та управління запасами для забезпечення свіжості та якості продукції з використанням цифрових платформ та "розумних" систем відстеження, розробку нових концепцій обслуговування, нових форматів ресторанів і готелів та інноваційних методів обслуговування споживачів. Метою самостійної роботи є не лише теоретичне освоєння інноваційних технологій, але й практичне їх застосування для розвитку навичок критичного мислення, аналізу нових трендів та впровадження нововведень у реальні бізнес-процеси.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна
    Навчальна дисципліна «Організація готельного господарства» спрямована на оволодіння основними поняттями, принципами, процесами і технологіями організації діяльності закладів готельного господарства. В ході вивчення дисципліни студенти дізнаються про історію становлення та розвитку готельного господарства в Україні та світі, види та типи засобів розміщення, нормативно-правові засади організації їх діяльності, архітектурно-планувальні рішення, функціональну організацію приміщень житлової і нежитлової групи, організацію і технологію роботи структурних підрозділів закладів готельного господарства тощо. Метою освітнього компонента «Організація готельного господарства» є оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками в сфері організації обслуговування споживачів та діяльності закладів готельного господарства.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Виконання практичних робіт з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» є важливим етапом навчання, який дозволяє студентам закріпити теоретичні знання, застосовувати отримані знання на практиці, що сприяє глибшому розумінню нових технологій у виробництві та обслуговуванні; розвинути професійні навички, необхідні для сучасної індустрії; оволодіти сучасними інструментами та технологіями, ознайомитися з інноваційними рішеннями, програмами та технологіями, що активно використовуються у виробництві та сфері обслуговування споживачів; формувати критичне мислення та творчий підхід, дозволяє шукати нестандартні рішення для вдосконалення процесів обслуговування та виробництва; підвищити конкурентоспроможність, дозволяє студентам бути затребуваними на ринку праці, оскільки багато сучасних підприємств шукають фахівців, що вміють працювати з новими технологіями та розуміють сучасні тренди у виробництві та обслуговуванні. Студенти навчаються приймати рішення, розвивають критичне мислення та творчий підхід. Метою виконання практичних робіт є: закріплення теоретичних знань матеріалу, отриманого на лекціях, ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями, розвиток практичних навичок, формування компетентностей для вирішення практичних завдань, підвищення рівня конкурентоспроможності студентів, розвиток творчого підходу та підприємницьких здібностей.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна
    Сучасні вимоги до підвищення якості підготовки фахівців у сфері туризму і рекреації потребують активізації учбово-пізнавальної діяльності студентів, які спонукають їх до активної розумової й практичної діяльності в процесі оволодіння загальними і спеціальними (фаховими, предметними) компетенціями. Важливу роль у вирішенні цього завдання відіграє курсове проєктування, яке сприяє закріпленню і поглибленню теоретичних знань, розвитку професійних навичок, творчого мислення та ініціативи, самостійності, організованості та відповідальності. Курсовий проєкт – це індивідуальне науково-дослідне завдання, яке є творчим або репродуктивним вирішенням конкретних завдань щодо об’єктів практичної або наукової діяльності фахівця, що виконуються студентом самостійно під керівництвом викладача на основі знань та умінь, набутих під час вивчення дисципліни «Організація готельного господарства».
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (контрольної роботи) з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Виконання індивідуального завдання з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» має кілька важливих переваг: розвиток практичних навичок, застосування теоретичних знань в реальних умовах, ознайомлення з новітніми технологіями, розвиток креативності та інноваційного мислення, підготовка до підприємницької діяльності, формування аналітичних навичок. Індивідуальні завдання стимулюють самостійність студентів та відповідальність за власне навчання за рахунок самостійного збору і аналізу інформації, розробляти рішення та представляти свої результати. Сучасний готельно-ресторанний бізнес дуже конкурентноспроможний, і випускникам цієї галузі важливо мати практичні навички та знання, які вони можуть застосувати в реальному житті. Виконання індивідуального завдання допомагає студентам набути цих навичок і стати більш привабливими для роботодавців, допомагає поглибити свої знання та розвинути навички управління, підготовлює їх до успішної кар'єри в цій галузі.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до передипломної практики для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спец. "Готельно-ресторанна справа"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Чайка, Тетяна Олександрівна
    Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» та Положення про порядок проведення практичної підготовки здобувачів вищої освіти Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», практика здобувачів вищої освіти є невід’ємною складовою частиною процесу навчання в Університеті. Її спрямовано на закріплення теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти під час навчання, набуття й удосконалення практичних навичок і вмінь, визначених освітньою програмою підготовки фахівців за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Метою практики є ознайомлення здобувачів вищої освіти з умовами праці на виробництві, оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці, формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових, виробничих і економічних умовах, набуття досвіду під час виконання фахових завдань. Відповідно до Стандарту вищої освіти України для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 24 «Сфера обслуговування», спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» (затверджено та введено в дію наказом Міністерства освіти і науки України від 04.03.2020 № 384) освітніми програмами «Готельно-ресторанна справа» і «Готельно-ресторанний бізнес» у 8 семестрі передбачено виробничу практику в обсязі 6 кредитів ЄКТС.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації до виконання та захисту випускної кваліфікаційної роботи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Чайка, Тетяна Юріївна
    Відповідно до Стандарту вищої освіти України, другий (магістерський) рівень, галузь знань 24 Сфера обслуговування, спеціальність 241 Готельно-ресторанна справа (затверджено і введено в дію Наказом Міністерства освіти і науки України від 05.01.2021 № 26), атестація здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти здійснюється у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи. Кваліфікаційна робота магістра із спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа – це індивідуальне завдання науково-дослідницького та практичного характеру, яке виконує здобувач вищої освіти на завершальному етапі фахової підготовки та є однією з форм виявлення теоретичних і практичних знань, уміння їх застосовувати при розв’язуванні складної задачі або проблеми в сфері готельного та ресторанного бізнесу, що потребує здійснення досліджень та/або інновацій і характеризується комплексністю і невизначеністю умов. Кваліфікаційна робота покликана розкрити науковий потенціал магістра, показати його здібності в організації та проведенні самостійного дослідження, в використанні сучасних методів та підходів при вирішенні проблем у досліджуваній галузі готельно-ресторанного господарства, в виявленні результатів проведених досліджень, їх аргументації та розроблення обґрунтованих рекомендацій та пропозицій. У кваліфікаційній роботі магістра втілюються результати наукових досліджень і досягнення науково-технічного прогресу, впровадження інноваційних технологій у готельному та ресторанному господарстві. Випускна кваліфікаційна робота може носити теоретичний характер. При цьому вона повинна містити фундаментальні дослідження, мати наукову новизну, теоретичну цінність та практичну значущість.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації до проходження та захисту дослідницької практики
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Жадан, Тетяна Андріївна
    Рівень розвитку науки і техніки є визначальним чинником прогресу суспільства, підвищення добробуту громадян, їх духовного та інтелектуального зростання. Успіхи в науці і техніці, створенні нових технологій, потребують міцної освітньої бази, створення наукового та творчого потенціалу країни. Відповідно до законів України ―Про освіту‖, ―Про вищу освіту‖, наказів Міністерства освіти і науки України, на заклади вищої освіти покладена відповідальність у підготовці конкурентоспроможних, висококваліфікованих фахівців, які повинні володіти сучасними інноваційними технологіями та бути підготовленими до вирішення практичних задач в межах своїх фахових компетенцій. Необхідною передумовою підвищення рівня освоєння здобувачами освіти спеціальних знань і сприяння інтенсивності розвитку творчої та професійної самостійності майбутніх фахівців виступає науково-дослідна діяльність студентів. Тому для магістрантів на другому році навчання передбачено проходження дослідницької практики, завдання якої – розвиток компетенцій, пов’язаних з організацією і виконанням науково-дослідних робіт.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виробничої практики студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спец. 241 "Готельно-ресторанна справа"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна
    Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» та Положення про порядок проведення практичної підготовки здобувачів вищої освіти Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», практика здобувачів вищої освіти є невід’ємною складовою частиною процесу навчання в Університеті. Її спрямовано на закріплення теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти під час навчання, набуття й удосконалення практичних навичок і вмінь, визначених освітньою програмою підготовки фахівців за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Метою практики є ознайомлення здобувачів вищої освіти з умовами праці на виробництві, оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці, формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових, виробничих і економічних умовах, набуття досвіду під час виконання фахових завдань. Відповідно до Стандарту вищої освіти України для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 24 «Сфера обслуговування», спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» (затверджено та введено в дію наказом Міністерства освіти і науки України від 04.03.2020 № 384) освітніми програмами «Готельно-ресторанна справа» і «Готельно-ресторанний бізнес» у 6 семестрі передбачено виробничу практику в обсязі 6 кредитів ЄКТС.