Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Квест-екскурсії з віртуальним гідом як IT-продукт
    (Видавничий центр Київського національного університету культури і мистецтв, 2023) Чайка, Тетяна Юріївна; Чернат, Альона Андріївна
    Квест-екскурсія з віртуальним гідом (quest tour with a virtual guide) – інноваційна форма екскурсійного продукту. Орієнтований на пропозицію квест-екскурсій з віртуальним гідом IT-продукт є результатом міждисциплінарної взаємодії IT-технологій та екскурсійної діяльності. Авторами було досліджено процес формування глобальної ціннісної пропозиції IT-продукту компанії, що спеціалізується на створенні та просуванні квест-екскурсій з віртуальним гідом. За результатами дослідження було зроблено такі висновки. Досліджуваний IT-продукт відповідає очікуванням і тенденціям ринку, задовольняючи запит на унікальність, персоніфікацію, гейміфікацію і діджиталізацію споживчого досвіду. Правильне позиціонування, вибір MVP (minimum viable product) і бізнес-моделі просування має суттєве значення з точки зору забезпечення конкурентоспроможності продукту на ринку. З огляду на соціальне, культурне та суспільне значення квест-екскурсій з віртуальним гідом, перспективною є співпраця продуктових компаній, що спеціалізуються в цьому напрямі, з державними та громадськими фондами.